    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citkowa umowa
    Date: Fri, 10 May 2002 21:55:24 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-34.icpnet.pl

    Dzisiaj odwiedzilem citka (a co mi tam, do trzech razy sztuka :-))
    O drobiazgach takich jak wniosek o ROR zawierajacy wiecej pytan niz
    typowy wniosek kredytowy czy proba (nieudana :-)) zmuszenia mnie do
    podania kontaktu do osoby nie mieszkajacej ze mna i innych rzeczac,
    ktore moze kiedys by mnie dziwily :-), ale dzisiaj juz nie, rozpisywac
    sie nie bede .
    Ale jedna ciekaowstka. Dostalem umowe (w zasadzie jakis swistek na
    bialym papierze) za bank podpisana przez ... Philipa Kinga, Szefa
    Bankowosci Detalicznej BHW SA. Tyle, ze ten podpis jest zwyczajnie
    wydrukowany !! Na pytanie kto podpisze podpis umowe za bank odpowiedz,
    ze przeciez mam zeskanowany podpis, zadnych umow sami nie podpisuja.
    :-/// Polskie prawo cos takiego przewiduje ? Mozna podpis pod umowa
    sobie po prostu drukowac ?!
    Pierwszy raz widze cos takiego na umowie, spotkalem sie z tym tylko
    na amerykanskich czekach, ale tam bylo przynajmniej troche
    zabezpieczen a tu mam po prostu swistek.

    PS, sympoatyczne kolory ma nowy wzor citimaestro. I nawet w centrach
    kredytowych ex handlo ciagle maja embosery.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl