  • Data: 2002-05-11 10:18:33
    Temat: Re: citkowa umowa
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" napisal w wiadomosci ...
    (...)
    > Umowa nie zawierajaca zadnego podpisu poza moim (pikselowatego obrazka
    > podpisem nazwac nie mozna) nie miesci mi sie po prostu w glowie.
    > No chyba, ze to nowe podejscie do "podpisu elektronicznego" ;-)))
    >
    > Czy umowy kredytowe w Citku tak samo wygladaja ?!

    Cos mi sie zdaje, ze wkrótce tak bedzie wszedzie - przywyklismy
    juz do tego, ze na pokwitowaniu przelewu, czy wplaty jest
    stempel wydrukowany przez drukarke, ze podobnie jest
    na wyciagach - bedziemy chyba musieli przezyc takze
    skanowany podpis Mr Kinga. Chociaz w mojej glowie
    to sie tez nie miesci. :-)))

    JO