  • Data: 2002-05-11 08:57:04
    Temat: Re: citkowa umowa
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie ma w prawdzie nic przeciwko umowie na jednej, bialej kartce
    > jesli tylko bedzie na niej obok mojego podpisu, takze podpis
    > odpowiedniego pelnomocnika banku.

    Wlasnie. Bank nie jest zadnym wyjatkiem, w tej materii. Przy umowach musi
    stosowac sie do przepisow prawa POLSKIEGO, a nie jakiegos amerykanskiego,
    indyjskiego czy innego :-))

    > Umowa nie zawierajaca zadnego podpisu poza moim (pikselowatego obrazka
    > podpisem nazwac nie mozna) nie miesci mi sie po prostu w glowie.

    Ja proponuje, wydrukowac sobie (idac tym samym tokiem rozumowania citi)
    podpis - Philipa Kinga, Szefa
    Bankowosci Detalicznej BHW SA. na WEKSLU !! A co ! jak juz to juz :-))

    > No chyba, ze to nowe podejscie do "podpisu elektronicznego" ;-)))

    hihihi :-)))