  • Data: 2002-05-11 08:22:45
    Temat: Re: citkowa umowa
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 May 2002 02:28:18 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Zgadzam sie. Jedna sprawa to wzor umowy, gdzie klient tylko_godzi_sie
    >zawarte w niej warunki (nie negocjuje tylko przystepuje), a inna to brak
    >podpisu. Umowa moze byc gotowa, ale podpisy_trzeba_zlozyc !!

    Dokladnie
    Ale nie ma w prawdzie nic przeciwko umowie na jednej, bialej kartce
    jesli tylko bedzie na niej obok mojego podpisu, takze podpis
    odpowiedniego pelnomocnika banku.
    Umowa nie zawierajaca zadnego podpisu poza moim (pikselowatego obrazka
    podpisem nazwac nie mozna) nie miesci mi sie po prostu w glowie.
    No chyba, ze to nowe podejscie do "podpisu elektronicznego" ;-)))

    Czy umowy kredytowe w Citku tak samo wygladaja ?!
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl