  • 1. Data: 2003-12-03 08:56:25
    Temat: chyba będę pierwszy :)
    Od: "Fuma K" <k...@w...pl>

    http://www.idg.pl/news/61607.html

    ComputerLand i HP podpisały umowę dotyczącą współpracy przy wdrożeniu systemu
    bankowego Profile w Lukas Banku. Jej wartość wynosi 15 mln zł.

    --

    Fuma K

  • 2. Data: 2003-12-03 11:57:26
    Temat: Re: chyba będę pierwszy :)
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Fuma K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.idg.pl/news/61607.html
    >
    > ComputerLand i HP podpisały umowę dotyczącą współpracy przy wdrożeniu
    systemu
    > bankowego Profile w Lukas Banku. Jej wartość wynosi 15 mln zł.

    Chyba nie będziesz pierwszy :
    Przeczytaj moją odpowiedź na temat uciekania z Lukasa ;)
    Jedynie przyznam, że wprost nazwałeś rzecz po imieniu ;)
    "

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:bqain0$ikp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W jaki sposób system e-banku Ci to zakomunikował? Bo ja obawiam się, że Ty
    > komunikat o tym, że kwota operacji przekroczyła środki dostępne,
    > potraktowałeś jako odmowę zrealizowania zlecenia.
    >
    > Bo w sumie komunikat ten jest duży, czerwony [nie wymyślać więcej ;-)] i
    > można pomysleć, że faktycznie nic z tego, bo środków jest za mało. Ale
    mimo
    > to można zaakceptować wybór i przelew pójdzie...

    Przyznałbym rację ... ale jest "ALE" ;) (jakże mogło być inaczej ;) )

    Załóżmy , że wada wzroku , którą defacto posiadam, spowodowała błędną
    interpretację zapisu jaki ujawił się mej sfrustrowanej personie ...
    Jak wiemy, rzecz działa się wczoraj ...
    Mamy dzięki bogu już "dzisiaj" ;)
    Gdyby było jak mówisz ... Przelew , o który się rozchodzi poszedłby ...
    Prawda ?
    A tu zonk ...
    Dziś nie miałem go ani w przelewach "w trakcie realizacji" , również nie
    było go w przelewach "zrealizowanych"
    Znalazł się w grupie "odrzuconych".
    Wykonałem ten przelew jak i pozostałe w dniu dzisiejszym ... Mimo tego, że
    nadal jest kłopot z aktualizacją E-Lukas już widział te pieniążki ;)(Hmmm
    swoją drogą poznałem już przyczynę - powiem tylko , że do końca grudnia
    uciekam prewencyjnie z Lukasa, a potem może wrócę w okolicy kwietnia bo za
    dużo powodów do narzekania nie mam. P.S. - przyczynę poznałem nie na
    infolini ;-) ).

    Pozdrawiam

    SP
    "

  • 3. Data: 2003-12-03 20:53:47
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Chyba nie będziesz pierwszy :
    > Przeczytaj moją odpowiedź na temat uciekania z Lukasa ;)
    > Jedynie przyznam, że wprost nazwałeś rzecz po imieniu ;)

    Ja pisałem o tym jeszcze wcześniej.... Ale to nie istotne :-)

    Kolejny bank uszczęśliwiony Sanchez Profile i KG OF przez Computerland....
    Przynajmniej wdrażają tą samą wersję co w DZ Banku i Invest-Banku, wiec
    błędy bedą poprawiać 3 za jednym razem :-)
    Wprawdzie release DZtu i Investu jest różny, ale engine GTM kompatyilny :-)

    A KG OF.... to osobna historia :-)

    --
    Pozdrawiam,