  • 1. Data: 2003-12-03 08:50:54
    Temat: Re: BSK - kiedy nowa wersja?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

    | Czy BSK w ogóle planuje zmianę swojego BSKonline?
    | Przez ich durny system nie mogę zmienić ojcu windowsa na linuxa...

    A nie lepiej zmienić bank?

  • 2. Data: 2003-12-03 08:51:59
    Temat: BSK - kiedy nowa wersja?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy BSK w ogóle planuje zmianę swojego BSKonline? Przez ich durny system nie
    mogę zmienić ojcu windowsa na linuxa... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 3. Data: 2003-12-03 08:55:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy BSK w ogóle planuje zmianę swojego BSKonline? Przez ich durny system nie
    > mogę zmienić ojcu windowsa na linuxa... :(
    >
    > Pozdrawiam,
    Chyba tak:

    Temat ODP:PRZEGLĄDARKA
    Data 2003-10-25 21:08:55
    WITAM
    UPRZEJMIE INFORMUJĘ, IŻ OBECNIE TRWAJĄ PRACE NAD NOWYM PROJEKTEM
    NINIEJSZY PROJEKT Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ POPRAWI JAKOŚĆ NASZYCH USŁUG.
    TECHNOLOGICZNYM CELEM PROJEKTU JEST PRZENIESIENIE PROCESU TPS DO
    TECHNOLOGIIJ2EE.W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM SYSTEM ING BANKONLINE BĘDZ
    IE DOSTĘPNY DLA WIĘKSZOŚCI PRZEGLĄDAREK PRACUJĄCYCH W TRYBIE GRA
    FICZNYM,OBSŁUGUJĄCYCH STANDART HTML W WERSJI1.0 LUB WYŻEJ.
    POWYŻSZE WPŁYNIE RÓWNIEŻ NA TO, IŻ SYSTEM ING BANKONLINE POWINIE
    N DZIAŁAĆ MIĘDZY INNYMI NA PRZEGLĄDARKACH MOZILLA NA SYSTEMACH
    WINDOWS 98/2000/NT/XP.

    Temat ODP: CIĄG DALSZY PRZEGLĄDARKA
    Data 2003-10-25 21:15:55
    -ZALEŻNIE OD PRZEGLĄDAREK DOSTARCZANYCH LUB SUPPORTOWANYCH NA PO
    SZCZEGÓLNYCH PLATFORMACH.OBECNIE NIE JESTEM W STANIE PODAĆ DATY
    WDROŻENIA POWYŻSZYCH MODYFIKACJI, JEDNAK PRAGNĘ PANA ZAPEWNIĆ I
    DOKŁADAMY WSZELKICH STARAŃ ABY PROJEKT, O KTÓRYM MOWA ZOSTAŁ JAK
    NAJSZYBCIEJ WPROWADZONY W ŻYCIE.MAM NADZIEJĘ .IŻ POWYŻSZA
    INFORMACJA JEST DLA PANA SATYSFAKCJONUJĄCA.
    Z POWAŻANIEM
    XXX XXXXXXXX
    ING BANK ŚLĄSKI S.A.

  • 4. Data: 2003-12-03 09:06:46
    Od: "matee" <mkups@(nospam)poczta.onet.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    <ciach....>

    > INFORMACJA JEST DLA PANA SATYSFAKCJONUJĄCA.
    > Z POWAŻANIEM
    > XXX XXXXXXXX
    > ING BANK ŚLĄSKI S.A.

    ROTFL!!!

  • 5. Data: 2003-12-03 09:07:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jarosław Łysio wrote:

    > A nie lepiej zmienić bank?
    >
    > JŁ

    jeśli sie ma kredyt lub KM to niekoniecznie :-(

    KJ

  • 6. Data: 2003-12-03 09:11:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    matee wrote:

    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    >
    > <ciach....>

    > ROTFL!!!

    ???
    W oryginale było imieę i nazwisko, jeśli ci o to chodzi.

    Jeśli o samo wdrożenie to nie mam zdania.

    KJ

  • 7. Data: 2003-12-03 09:22:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 3 Dec 2003 09:50:54 +0100, Jarosław Łysio napisał(a):

    > A nie lepiej zmienić bank?

    Niestety nie łatwiej, gdy jest otwarta linia kredytowa, kilka kart, numer
    konta mają wszyscy kontrahenci a "konto" oznacza kilka kont - w tym do
    obsługi firmy, prywatne, prepaid maestro itp... Że o przyzwyczajeniach nie
    wspomnę.

    Ale jak już ktoś w wątku odpisał, mają zamiar zmienić system. Dobre i to...
    poczekamy zobaczymy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 8. Data: 2003-12-03 09:32:31
    Od: "matee" <mkups@(nospam)poczta.onet.pl>

    > ???
    > W oryginale było imieę i nazwisko, jeśli ci o to chodzi.
    >
    > Jeśli o samo wdrożenie to nie mam zdania.
    >
    > KJ

    chodzilo mi w zasadzie o cala tresc tej wiadomosci od ing, nie o podpis....
    nie chcialem calego posta cytowac, bo to sie niektorym tu nie podoba.
    faktycznie glupio wyszlo. trzeba bylo calosc wyciac. :)

    w kazdym razie jak na moj gust wiadomosc z banku zostala napisana stylem
    wczesnego gimnazjalisty przy maksymalnym wykorzystaniu slownika wyrazow
    obcych (badz wewnetrznej bankowej sciagi z ichniej terminologii). i to mnie
    wlasnie tak rozbawilo. nie wspomnie juz o tym, ze po pierwszym przeczytaniu
    nie zrozumialem zbyt wiele.... (dalej wolalem nie probowac :))

    matee

  • 9. Data: 2003-12-03 13:08:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Z POWAŻANIEM
    > XXX XXXXXXXX
    > ING BANK ŚLĄSKI S.A.

    Najpierw by zainwestowali w klawiatury, w których nie zacina się CapsLock...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-12-03 17:29:43
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" > Chyba tak:

    > Temat ODP:PRZEGLĄDARKA
    > Data 2003-10-25 21:08:55
    > WITAM
    > UPRZEJMIE INFORMUJĘ, IŻ OBECNIE TRWAJĄ PRACE NAD NOWYM PROJEKTEM

    Osobiście powątpiewam.
    Kiedy dwa lata temu otwierałem konto w ING BŚ zapytałem kiedy zlecenia stałe
    będzie można będzie samemu zmieniać i kiedy będą widoczne dla użytkownika
    (vide mBank czy Multibank). Dowiedziałem się że trwają prace. Jak widać,
    prace trwają nadal.

    Bogdan B.