  • 1. Data: 2003-12-03 07:55:32
    Temat: [vwbank] Ile kosztuje karta VEElectron dla konta e-direct?
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    Pytanko jak w temacie. Bo raz czytam ze jest wydawana za darmo i nic nie
    kosztuje jej "utrzymanie" a w tabeli oplat pisze ze kosztuje 60zl. Jak to
    jest?

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-12-03 08:00:48
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanko jak w temacie. Bo raz czytam ze jest wydawana za darmo i nic nie
    > kosztuje jej "utrzymanie" a w tabeli oplat pisze ze kosztuje 60zl. Jak to
    > jest?

    VE do e-direct pakiet standard nic nie kosztuje - znaczy jest teraz
    promocja, która nie wiadomo kiedy się skończy :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-12-03 08:02:22
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqk50p$hln$...@i...gazeta.pl,
    michał <m...@g...pl>:
    > Pytanko jak w temacie. Bo raz czytam ze jest wydawana za darmo i nic
    > nie kosztuje jej "utrzymanie" a w tabeli oplat pisze ze kosztuje
    > 60zl. Jak to jest?

    Podaj linki do tych informacji, zwlaszcza do tabeli oplat.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-12-03 08:39:55
    Temat: A czy można zrezygnować z karty?
    Od: "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl>

    Nie orientujecie się, czy można zrezygnować z wydania karty w ogóle? Tzn.
    mieć u nich pakiet standard bez karty (uniknąć opłat).

    Konto w vwbank jest dla mnie interesujące ze względu na oprocentowanie; jak
    będę chciał wypłacić pieniądze, to zawsze mogę je przelać do mbanku gdzie
    mam już VE.

    Ktoś próbował?

    pozdrawiam
    BM

  • 5. Data: 2003-12-03 08:48:22
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    michał z adresu: <m...@g...pl> napisał(a):

    > Pytanko jak w temacie. Bo raz czytam ze jest wydawana za darmo i nic
    > nie kosztuje jej "utrzymanie" a w tabeli oplat pisze ze kosztuje
    > 60zl. Jak to jest?

    Przeczytaj dokładnie. To jest opłata za wydanie lub wznowienie karty
    dodatkowej.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 6. Data: 2003-12-03 08:49:04
    Temat: Re: A czy można zrezygnować z karty?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:bqk7gd$9c7$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    jak
    > będę chciał wypłacić pieniądze, to zawsze mogę je przelać do mbanku gdzie

    W tej chwili e-direct standard jest za darmo i elektron do niego też -
    przynajmniej ja nic nie płacę :-))
    http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect_tabela.htm

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-12-03 09:10:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqk7gd$9c7$...@o...futuro.pl,
    BM <m...@R...math.put.poznan.pl>:
> [...]
    >
    > Konto w vwbank jest dla mnie interesujące ze względu na
    > oprocentowanie; jak będę chciał wypłacić pieniądze, to zawsze mogę je

    Na pewno zadziala, ale troche bez sensu przelewac, skoro karta VE VWBank
    pozwala wybierac bezprowizyjnie ze wszystkich bankomatow. Od kiedy ją mam,
    ani razu nie skorzystalem z innej karty w bankomacie. W dodatku dobre
    ubezpieczenie za darmo, a w mBanku musialbys doplacac.

    Jeszcze raz zapytam: skad bierzesz info, ze karta VE do Standard jest
    platna?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-03 09:44:11
    Od: "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl>

    W tabeli opłat i prowizji na ich WWW (http://www.vwbankdirect.pl) stoi:

    wydanie lub wznowienie karty dodatkowej
    60,- PLN
    90,- PLN
    120,- PLN

    (60 pln za VE). Co z tego, że wydadzą mi kartę za free w promocji, skoro za
    rok skasują 60 zł za wznowienie.

    A tego chciałbym uniknąć.

    Pozdrawiam - BM

  • 9. Data: 2003-12-03 09:55:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:bqkb8s$t2m$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > 90,- PLN
    > 120,- PLN
    > (60 pln za VE). Co z tego, że wydadzą mi kartę za free w promocji, skoro

    Dodatkowej np. dla osoby upowaznionej.
    Dla właściciela konta karta jest za darmo.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 10. Data: 2003-12-03 10:00:15
    Od: "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl>

    > Dodatkowej np. dla osoby upowaznionej.
    > Dla właściciela konta karta jest za darmo.

    God Damn Right! Zburaczyłem!

    A wydawało mi się, że zawsze uważnie czytam TOiP...

    Pozdrawiam
    BM