  • 1. Data: 2003-12-03 10:49:53
    Temat: produkty kredytowe Fortis Bank
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jakie są produkty kredytowe Fortis Bank dla osób fizycznych
    posiadających e-pakiet? Tylko debet w rachunku? Ze strony wynika,
    że pożyczki gotówkowe udzielane są Klientom posiadającym pakiet
    srebrny, złoty lub platynowy... Nie ma słowa o e-pakiecie.
    Czyżby to była dyskryminacja? ;-)

  • 2. Data: 2003-12-03 11:01:00
    Temat: Re: produkty kredytowe Fortis Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:
> [...]
    > że pożyczki gotówkowe udzielane są Klientom posiadającym pakiet
    > srebrny, złoty lub platynowy... Nie ma słowa o e-pakiecie.

    Nawet VC nie daja! :(

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-12-03 11:48:06
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jakie są produkty kredytowe Fortis Bank dla osób fizycznych
    > posiadających e-pakiet?
    > Czyżby to była dyskryminacja? ;-)

    Tak - to się nazywa dokładnie "dyskryminacja dochodowa"
    - mało płacisz, mało zarabiasz, nie masz zdolnosci kredytowej
    - dużo płacisz, dużo zarabiasz, masz zdolność kredytową

  • 4. Data: 2003-12-03 12:04:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik spekulacjaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> Tak - to się nazywa dokładnie
    "dyskryminacja dochodowa"
    > - mało płacisz, mało zarabiasz, nie masz zdolnosci kredytowej
    > - dużo płacisz, dużo zarabiasz, masz zdolność kredytową

    A jesli np *blad* zamienil sobie pakiet z wyzszego na epakiet - ma takie
    same dochody, to co? :)

  • 5. Data: 2003-12-03 12:27:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A jesli np *blad* zamienil sobie pakiet z wyzszego na epakiet - ma takie
    > same dochody, to co? :)

    Dalej to samo. Nie chce placic, nic wiecej nie dostanie. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2003-12-03 12:30:29
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > Tak - to się nazywa dokładnie "dyskryminacja dochodowa"
    > - mało płacisz, mało zarabiasz, nie masz zdolnosci kredytowej
    > - dużo płacisz, dużo zarabiasz, masz zdolność kredytową
    tak robią wszyscy, chamstwo
    a jak nie masz umowy na dluzej to Cie wysokosc dochodów nie uratuje

    slovek
    (zniechecony ofertą MbANK)

  • 7. Data: 2003-12-03 12:30:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dalej to samo. Nie chce placic, nic wiecej nie dostanie. ;-)

    Sęk w tym, że płaci i to sporo jak na ROR - 7 za konto +1 za kartę.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-12-03 12:34:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Sęk w tym, że płaci i to sporo jak na ROR - 7 za konto +1 za kartę.

    Moze nie chce _wiecej_ placic?

    Bartol

  • 9. Data: 2003-12-03 12:36:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Moze nie chce _wiecej_ placic?

    Są inne banki. Jak któryś jest za bardzo pazerny, to nieuchronnie traci
    (patrz Pekao).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-12-03 13:38:47
    Od: s...@p...onet.pl

    jakie?

    Jak któryś jest za bardzo pazerny, to nieuchronnie traci
    > (patrz Pekao).

    a co stracił Pekao i kiedy (bo może mi umknęło)