  • 11. Data: 2005-05-17 21:37:06
    Temat: Re: bezpieczenstwo dostepu BPH - sezam ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> wrote:
    > news napisał(a):
    > Wystarczy klucz trzymać lokalnie.

    Na karcie chipowej to moze i tak ;)
    Bo znowu wirusa, ktory ci przesle pliczek z dyskietki az tak trudno chyba
    nie jest zrobic?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-05-17 21:47:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Na karcie chipowej to moze i tak ;)
    > Bo znowu wirusa, ktory ci przesle pliczek z dyskietki az tak trudno
    > chyba nie jest zrobic?

    Jeśli wirus będzie wiedział jak pliczek się nazywa - nie trudno. Tak
    samo jak nie jest problemem (o czym ktoś bardzo ładnie napisał)
    "dobranie" się do haseł jednorazowych itp itd...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-05-17 21:52:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > samo jak nie jest problemem (o czym ktoś bardzo ładnie napisał)
    > "dobranie" się do haseł jednorazowych itp itd...

    a po rozszerzeniu nie latwiej? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-05-18 07:59:43
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <d6dnaa$esb$3@news.dialog.net.pl> Marcin Nowakowski napisal(a):

    > ZTCW to nie można (a bardzo szkoda).

    Bardzo dobrze że nie można. Należy wygenerować nowy i zablokować stary.

  • 15. Data: 2005-05-18 08:05:00
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-17, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > a po rozszerzeniu nie latwiej? ;)

    Rozszerzenie to tylko coś czego używa windows aby ładnie zaobrazkować plik.
    U mnie klucze np. miały swego czasu rozszerzenie *.avi - działa bez problemu.
    Programu nie interesuje koncowka tylko tresc...
    Byle by człowiek wiedział jak się nazywają.
    Oczywiście napisanie programu który monitoruje na jakich plikach
    aplikacja bankowa wywołuje systemowe open() to nie problem i
    potem przesłanie listy tych plików gdzieś :)

    P.S Klucze z ING - działa bardzo podobnie.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 16. Data: 2005-05-18 20:19:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > P.S Klucze z ING - działa bardzo podobnie.

    Tyle, ze jest maskowane haslo na poczatku...

    Zadbaj o swoje pieniądze!