  • 1. Data: 2005-05-17 17:40:15
    Temat: KK ING Banku Śląskiego
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Właśnie dostałam od nich ofertę specjalną - bezpłatną Visę Classic i tak się
    zastanawiam czy brać? Nie mam u nich konta, tylko polisę w ING NN i tamże
    fundusz emerytalny. Bez żadnych formalności, zaświadczeń o dochodach, z
    limitem większym niż dał mi mBank, oprocentowanie 17%, 52 dni. Rezygnować z
    KK mBanku akurat mi się kończy 1 rok bezpłatnego użycia i trzeba będzie
    zapłacić. Tylko tak co roku zmieniać KK? Chyba jednak się zdecyduję, no
    chyba że mBank stwierdzi, że dalej nie weźmie opłaty rocznej.
    Ech, a gdzie przywiązanie do banku?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-05-17 17:45:28