  • 1. Data: 2003-11-18 16:22:43
    Temat: bank zagranicą działajacy z PAYPAL i mBank lub inteligo
    Od: "max_routin" <m...@W...gazeta.pl>

    witam
    szukam banku internetowego ktory umożliwi zalozenie konta w PAYPAL i
    jednoczesnie pozwoli na transfer pieniedzy do lub z intleligo/mbanku bez
    duzych prowizji.
    2 sprawa to aby konto dalo sie zalozyc bez wychodzenie z domu ;-) najlepiej
    przez internet. Za duzo wymagam czy moze taki bank istnieje ?

    Jak sobie radzicie z platnosciami na ebay.com bo z polski wyglada to nie
    ciekawie.

    pozdrawiam
    max

  • 2. Data: 2003-11-18 17:28:19
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "max_routin" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > przez internet. Za duzo wymagam czy moze taki bank istnieje ?
    >
    > Jak sobie radzicie z platnosciami na ebay.com bo z polski wyglada to nie

    http://www.tcfexpress.com/
    Ale z domu sie nie da. Ja w kazdym razie jestem bardzo zadowolony. Zero
    oplat, karta do bankomatu, konto czekowe i swietnie dziala wszusyko z Pay
    Pal

  • 3. Data: 2003-11-21 09:29:35
    Od: k...@p...onet.pl

    No tak, ale chyba trzeba mieć SSN albo numer podatkowy. Mylę się?? Czy
    da się z Polski założyć tam konto, nie mając żadnego związku ze
    Stanami??

  • 4. Data: 2003-11-29 18:41:40
    Od: " 0sa" <0...@N...gazeta.pl>

    max_routin <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przez internet. Za duzo wymagam czy moze taki bank istnieje ?
    >
    > Jak sobie radzicie z platnosciami na ebay.com bo z polski wyglada to nie

    PayPal nie dopuszcza transferow pieniedzy do i z Polski wiec z zalozenia
    potrzebujesz posiadac konto czy konta w krajach gdzie PayPal pozwoli ci
    przyslac i wyslac pieniadze a nastepnie konto to bezposrednio lub lub konta
    posrednie podpiete do twojego ostatecznego konta gdzie chcesz miec pieniadze.

    Bedzie to dzialac wspaniale ale tylko na transfery pieniedzy. Co do
    fizycznych towarow z eBay gdzie potrzebny jest fizyczny adres to raczej
    PayPal bedzie bezuzyteczny w Polsce. Cala idea PayPal to jest niski koszt
    czyli w praktyce zawsze darmowy przelew pieniedzy na zwyklych personalnych
    kontach i kiedy chcesz otrzymywac fizyczne towary to niestety musisz
    zweryfikowac swoj fizyczny adres wylacznie w jednym z tych 37 krajow w
    ktorych PayPal operuje i fraud jest pod kontrola oraz ustawy bankowe
    umozliwiaja tani obrot pieniedzy.

    0sa