  • 1. Data: 2003-11-18 16:54:44
    Temat: Zadecyduj o nagrodzie!
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Już niedługo zaprosimy wszystkich do udziału w nowym konkursie MultiBanku.
    Zanim poznacie szczegóły zabawy zadecydujcie sami, jaka nagroda ucieszyłaby
    Was najbardziej. Głosując możecie równocześnie sprawdzić co najbardziej
    cieszy innych Polaków.

    Sam wybierz dla siebie nagrodę!
    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml

    http://promocje.multibank.pl/php/pytw.php

  • 2. Data: 2003-11-18 17:08:10
    Temat: Re: Zadecyduj o nagrodzie!
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:bpdisj$1nb$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Marcin Dominiak z adresu <m...@g...pl>
    napisał(a):

    > http://promocje.multibank.pl/php/pytw.php

    Witam,

    Chciałbym szanowny MultiBank poinformować, że istnieje cos takiego jak
    serwer proxy. Wystarczyło, że ktoś z mojej sieci raz zagłosował, a pozostali
    (kilka tysięcy użytkowników) mogą już tylko pooglądać komunikat: 'Z tego
    komputera już głosowano!'.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 3. Data: 2003-11-18 22:28:53
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
> [...]
    pozostali
    > (kilka tysięcy użytkowników) mogą już tylko pooglądać komunikat: 'Z tego

    Ech czlowieku usun se cookies i bedziesz mogl znowu glosowac :)) a nie zadne
    tam proxy

  • 4. Data: 2003-11-19 12:12:21
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Damian P. z adresu: <t...@w...pl> napisał(a):

    > Ech czlowieku usun se cookies i bedziesz mogl znowu glosowac :)) a
    > nie zadne tam proxy

    Człowieku. Nie zrozumiałeś nic z mojego postu. Usuwanie cookies tu nic nie
    daje. Używasz serwera proxy?

  • 5. Data: 2003-11-21 08:24:52
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bpdisj$1nb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    ucieszyłaby
    > Was najbardziej. Głosując możecie równocześnie sprawdzić co najbardziej

    ja był i zagłosował - to znaczy ...eeee... kiedy przyslą mi ten laptop?
    ;-)

    --
    Matovy