  • 1. Data: 2003-11-18 13:14:27
    Temat: Aktualizacja danych w mbanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu osobistego (numer).

    mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć kolejnego
    rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.

    Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby otwarcie
    subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to komplikuje życie. Ile czasu
    zajmuje im przeczytanie mojego pisma??

    PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
    mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]

  • 2. Data: 2003-11-18 13:41:59
    Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu osobistego (numer).

    A to nie mozna przez telefon? Wiem, ze to glupie pytanie, bo dodzwonic
    sie nie mozna :-P

    > mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć kolejnego
    > rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.

    To w mBanku nie mozna zakladac subkont od reki przez wuwuwu?

    > Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby otwarcie
    > subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to komplikuje życie. Ile czasu
    > zajmuje im przeczytanie mojego pisma??

    Heh. W Inteligo szybko czytaja. Postanowilem zlikwidowac jednen rachunek
    (nie subkonto :-P). Przez telefon poprosilem o formularz, ktory
    przyszedl nastepnego dnia mailem. Wypelnilem go (wlasciwie, to mogliby
    przyslac wypelniony, tak zebym tylko podpisal i podal konto, na ktore
    reszta kasy ma przyjsc) i wyslalem. Po niecalym tygodniu konto szlag
    trafil i juz go na wuwuwuwu nie widze. Szybko i sprawnie.

    > PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
    > mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]

    No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
    sie czepiasz?
    Bartol

  • 3. Data: 2003-11-18 13:47:21
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    >PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
    >mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]

    wszystko zależy od Pani operatorki. Jedna mi odmówiła założenia eMax
    póki nie będą mieli nowego pisma z i ksera dowodu (nieopatrznie się
    głupi przyznałem dio zmiany dowodu) dla innej Pani nie stanowiło to
    problemu, bo i niby co ty ma stanowić proble skoro konto i tak jest
    aktywne. A nie możesz nakłamać, że nic się nie zmieniło?
    Azazel

  • 4. Data: 2003-11-18 13:49:50
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
    > sie czepiasz?

    A próbowałeś iść z tym do specjalisty?
    Mógłbyś zapłacić kartą Inteligo :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2003-11-18 14:14:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > A próbowałeś iść z tym do specjalisty?

    Ja tam problemow z Inteligo nie mam, wiec nie mam powodu by isc do
    specjalisty. A zdaje sie, ze niektorzy klienci mBanku stana sie niedlugo
    klientami poradni dla nerwowych lub fryzjerow w zakresie farbowania
    siwych wlosow. :-P

    > Mógłbyś zapłacić kartą Inteligo :-)

    Przypuszczam, ze transakcje wykonywane w gabinetach psychiatrycznych sa
    baj dyzajn odrzucane przez system. Zreszta ktore CA odwazyloby sie
    zainstalowac terminal u psychiatry? ;-))))

    Bartol

  • 6. Data: 2003-11-18 14:17:49
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    Ja czekalem ok 2 tygodni od momentu wrzucenia listu z papierami do skrzynki.
    Zycze cierpliwosci
    MarBad

  • 7. Data: 2003-11-18 14:21:49
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Ja tam problemow z Inteligo nie mam, wiec nie mam powodu by isc do
    > specjalisty.

    Nie, Bartol. Ty masz problem z mBankiem. Na moje oko jest on bardzo poważny.
    Całe szczęście, że nie wypowiadasz się o kobietach, bo wziąłbym Cię za
    prawiczka/erotomana gawędziarza.

    To chyba mój ostatni post w tym wątku, bo jakoś nie bawi mnie udowadnianie
    wyższości jednych świąt nad drugimi w takim stylu.

    Jacek

  • 8. Data: 2003-11-18 14:34:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Nie, Bartol. Ty masz problem z mBankiem. Na moje oko jest on bardzo poważny.
    > Całe szczęście, że nie wypowiadasz się o kobietach, bo wziąłbym Cię za
    > prawiczka/erotomana gawędziarza.

    Na psychiatre/psychoterapeute sie nie nadajesz, bo stawiasz diagnoze bez
    pogadania z pacjentem. A w tym fachu to grzech najwiekszy.

    > To chyba mój ostatni post w tym wątku, bo jakoś nie bawi mnie udowadnianie
    > wyższości jednych świąt nad drugimi w takim stylu.

    Alez ja nic nie chce udowodnic. Po prostu pewne rzeczy mnie smiesza. A
    Ciebie widocznie nie. I tyle.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-11-18 14:56:37
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
    > sie czepiasz?

    Tiaaaa. A w Inteligo jak się przemeldowałem to musiałem wysłać zaświadczenie
    o zameldowaniu pod nowym adresem! Nie wiem czy nie zepsułem Twojej wizji
    wyższości jednego banku nad drugim ;-)))

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2003-11-18 15:22:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik KK napisał:

    > Tiaaaa. A w Inteligo jak się przemeldowałem to musiałem wysłać zaświadczenie
    > o zameldowaniu pod nowym adresem! Nie wiem czy nie zepsułem Twojej wizji
    > wyższości jednego banku nad drugim ;-)))

    Wizje to ja mam po ziolach, a nie po kontaktach z Inteligo. :-P Swoja
    droga czy ja kiedykolwiek _swiadomie_ napisalem, ze Inteligo jest lepsze
    od mBanku? Moze mam slaba pamiec, ale nie pamietam.

    A mBank zondzi, czy tego chcecie, czy nie!
    Bartol

    ps. Dlaczego Inteligo w ramach zwiekszania lojalnosci klientow nie
    udostepni piosenki umilajacej czekanie na konsultanta w formie dzwonka
    do komorki?