  • 1. Data: 2003-11-18 14:12:32
    Temat: rachunek w niemczech
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    Witam, potrzebuje otworzyc rachunek bankowy w Niemczech. Zależy mi na
    niskich opłatach (najlepiej bezpłatne prowadzenie) oraz mozliwość dostępu
    poprzez internet - czy jest możlwość otwarcia takiego rachunku przez sieć
    będąc w Polsce? Jaki bank wybrać? z gory dzieki za pomoc :)

    pozdrawiam
    :)

  • 2. Data: 2003-11-21 08:25:53
    Temat: Re: rachunek w niemczech
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a4" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzez internet - czy jest możlwość otwarcia takiego rachunku przez sieć
    > będąc w Polsce? Jaki bank wybrać? z gory dzieki za pomoc :)

    jeżeli niskie opłaty to odradzam Commerzbank ;-)

    --
    Matovy

  • 3. Data: 2003-11-21 12:52:00
    Od: "Paweł" <d...@N...gazeta.pl>

    Wiele przydatnych wiadomosci, w tym ranking kont, mozna znalezc (po
    niemiecku) na stronie www.direktbankeninfo.de

    Procedura jest mniej wiecej taka, ze po zarejestrowaniu sie przez internet
    trzeba sobie wydrukowac formularz potwierdzenia tozsamosci i zglosic sie z
    nim na dowolna niemiecka poczte. Tam urzednik spisuje dokument tozsamosci,
    potwierdza podpis i wysyla to do banku. Dopiero wtedy zakladanie konta rusza,
    karty, PINy i TANy przychodza poczta. Ale afaik bez wizyty u niemieckiego
    poczciarza sie nie obejdzie.

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-11-23 23:38:47
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-11-21, Pawe? <d...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > karty, PINy i TANy przychodza poczta. Ale afaik bez wizyty u niemieckiego

    O ktorym banku piszesz?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl