  • 1. Data: 2002-02-08 09:29:37
    Temat: Re: bank z nikąd
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Jak przekonać żone do otwarcia rachunku w mBanku?
    > Ona obawia się, że "jest to bank z nikąd" i nagle jak to często bywa
    > zniknie, splajtuje i słuch po nim zaginie.
    > Czy mBank jest częścią jakiegoś już długo istniejącego na rynku marmura?
    > czy mam jakieś gwarancję, że jak upadnie to nie stracimy naszych
    pieniędzy?

    Na stronie głównej www.mbank.com.pl stoi jak wół: "Jesteśmy częścią BRE
    Banku SA".

    Rafał

  • 2. Data: 2002-02-08 09:34:47
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy mam jakieś gwarancję, że jak upadnie to nie stracimy naszych pieniędzy?

    Ten marmur to BRE Bank SA (jak na razie).
    Gwarant to Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

    Pozdrawiam
    p.s. Moja też (w PKO), ale jeden marmur w rodzinie się przydaje :).

  • 3. Data: 2002-02-08 09:35:46
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "TomPal" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak przekonać żone do otwarcia rachunku w mBanku?

    W końcu chyba jesteś chłopem i masz w domu stół w który możesz uderzyć
    pięścią :)))

    > Czy mBank jest częścią jakiegoś już długo istniejącego na rynku marmura?
    > czy mam jakieś gwarancję, że jak upadnie to nie stracimy naszych
    pieniędzy?
    mBank jest częścią BRE, a gwarancje masz BFG.

    Amehat

  • 4. Data: 2002-02-08 09:37:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Czy mBank jest częścią jakiegoś już długo istniejącego na rynku marmura?
    > czy mam jakieś gwarancję, że jak upadnie to nie stracimy naszych

    Jak kazdy bank objety jest gwarancjami funduszu bankowego do wysokosci ble
    ble ble euro
    W tej chwili jest to detaliczne ramie BRE Banku - baaaardzo duzej instytucji
    finansowej majacej b. duze zyski. BRE Bank jest wlasnoscia Commerz Banku z
    Niemiec - dlatego po prostu nie ma duzej mozliwosci, zeby cos sie stalo.
    Moglbys popatrzec na ratingie BRE - to chyba uspokoiloby Cie???

    Bank wcale nie jest znikad, tylko stad z polskiej ziemi, zaszczepiony od
    niemiaszkow.

    Dlatego nie ma sie co obawiac o bezpieczenstwo - jesli maja go w IV kwartale
    tego roku wprowadzac na parkiet - to przeswietla go we wszystkie strony.

    Kolejna sprawa - jesli tyle tysiecy klientow zaufalo - powiezylo pon 1 mld
    zlotych...

    Czyli.... Chyba rozwialem wszelkie watpliwosci?? :)

  • 5. Data: 2002-02-08 09:38:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W końcu chyba jesteś chłopem i masz w domu stół w który możesz uderzyć
    > pięścią :)))

    moze zona to Baran, Koziorozec, Skorpion ???? I co wtedy?? :)

  • 6. Data: 2002-02-08 09:42:01
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    > Jak przekonać żone do otwarcia rachunku w mBanku?

    powiedzic, ze ma takie same gwarancje jak wszystkie inne banki - takie same
    jak pko

    > Ona obawia się, że "jest to bank z nikąd" i nagle jak to często bywa
    > zniknie, splajtuje i słuch po nim zaginie.

    bre jest bardzo goniace za sensacyjnym zyskiem, jesli stwierdzi, ze im sie
    to bedzie oplacac, to moga i taki numer wyciac :-)

    > Czy mBank jest częścią jakiegoś już długo istniejącego na rynku marmura?
    > czy mam jakieś gwarancję, że jak upadnie to nie stracimy naszych
    pieniędzy?

    jak juz napisali inni jest jeszcze czescia bre, ale za lada moment bedzie
    czescia bankruta czestochowskiego, normalne kombinacje bre :) jak na razie
    nic szcz niebezpiecznego nie widac

  • 8. Data: 2002-02-08 10:31:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jak juz napisali inni jest jeszcze czescia bre, ale za lada moment bedzie
    > czescia bankruta czestochowskiego, normalne kombinacje bre :) jak na razie
    > nic szcz niebezpiecznego nie widac

    Raczej to bankrut BCz bedzie czescia mBanku - i jesli na tyle jestes
    obeznany to wiesz po co?
    Zeby posluzyl za wydmuszke - czyli po to, zeby obejsc wszystkie czasochlonne
    wymagane przez Komisje gieldy kroki.

    Poza tym - BRE dalej ma tam miec 51% akcji - czyli nadal bedzie wlascicielem
    tego banku.

    Swoja droga dziwi mnie podejscie niekorych ludzi - popatrzcie na male banki,
    ktore sa wchalniane przez wieksze - w calach naprawczych - a pozniej
    unifikowane.

    Czy w takich bankach - dawnych oddzialach upadajacych bankow balbys sie
    powierzyc pieniadze???

    mBankowi potrzebna jest tylko miejsce na gieldzie czy to via BCz czy Besta -
    i tyle - pozniej moze zmienic nazwe jak Chemiskor ;) i po klopocie.

  • 9. Data: 2002-02-08 11:14:42
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Poza tym - BRE dalej ma tam miec 51% akcji - czyli nadal bedzie
    wlascicielem
    > tego banku.

    Co oznacza, że kłopty mBanku i jego, niedaj Boże , bankructwo
    spowoduje, że staniemy się klientami BFG
    podczas gdy BRE będzie dalej funkcjonowac.

    W obecnej sytuacji by być klientem BFG z powodu kłopotów multibanku
    potrzebny by był upadek (bankructwo) BRE.

    "Jesteśmy częścią BRE" ("Jesteśmy własnością ComerzBanku)
    brzmi dla mnie znacznie lepiej niż
    "Jesteśmy własnością BRE".

    BRE będzie musiało coś wymyślić by brzmiało to równie atrakcyjnie.
    (samo czarowanie klientów na nic sie zda)

    Sądzę, że jednym z takich elementów będzie notowanie spólki na giełdzie
    i związane z tym obowiązki informacyjne.

    Powyższe nie oznacza, że w mBankCzęstochowa
    bałbym sie trzymać pieniądze.

    BAH

  • 10. Data: 2002-02-08 11:22:29
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

> [...]
    Besta -
    > i tyle - pozniej moze zmienic nazwe jak Chemiskor ;) i po klopocie.

    asmodeuszku !
    ja siem nie bojem :-))
    ale ... jak ktos pisze, ze sie stracha - to i tak go nie przekonasz
    (z takiego zalozenia wychodze)
    :_)
    Kiedys namawialem znajomych na internetowy dostep do banku (teraz juz tego
    nie robie z róznych wzgledow) i wiem jakie ludzie maja obiekcje ! to jest
    istny cyrk ! kiedy oglada sie reakcje takich "bojacych sie".
    Ostatnio właśnie bawiłem się nimi w taki właśnie sposób: najpierw pytany -
    uspakajałem że to poważny bank bre i itteeepe ble ble :-)) a potem kiedy
    ktoś był juz przekonany :-)) dodawałem właśnie tę informację - no wiesz -
    ale on własnie jest sprzedany do tego .... znasz ?? nie słyszałes ?? hi hi -
    zawsze miałem ubaw,
    kto mysli - to zalozy, kto bezmyslnie powtarza tylko fragmenty - bedzie je
    powtarzal i nie zalozy !
    :-)
    a co do mojego stwierdzenia:
    "bre jest bardzo goniace za sensacyjnym zyskiem, jesli stwierdzi, ze im sie
    to bedzie oplacac, to moga i taki numer wyciac"
    ktore to zapewne Cie tak zbulwersowało - to ja tak uważam na poważnie
    :8------)