  • 1. Data: 2002-02-08 07:28:37
    Temat: Gdzie i jakie konto ROR ?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Witam,
    Jestem zainteresowany założeniem nowego konta ROR. Chciałbym mieć możliwość
    zarządzania przez Internet, tanie przelewy, kartę VISA CLASSIC, dobry dostęp
    do bankomatów i spokojny sen. Wpływy na konto będą w granicach 3500 PLN.
    Co moglibyście mi polecić ?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2002-02-08 08:07:29
    Temat: Re: Gdzie i jakie konto ROR ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    dostęp
    > do bankomatów i spokojny sen. Wpływy na konto będą w granicach 3500 PLN.

    Wlasciwie kazdy bank po kolei :)
    Dlatego po prostu zobacz kttory masz blisko ;)

    Ja radzilbym np. Fortis Bank. VC charge (dostaniesz VE do wyplat - niskie
    oplaty za wybranie) niskie oprocentowanie kredtyu w RORze
    Ciekawie wyglada oferta BZWBK (bo karty kredytowe) lub VC debetowa (wlasne
    bankomaty)
    Lukas Bank - tez bardzo ok KK (dostep do bankomatow Euronetu + BZWBK)
    Multibank - funkcjonalnosc mBanku, male koszty prowadzenia VC debetowa

    Mysle, ze ktos jeszcze cos doda, ale pamietaj, ze BPH PBK - wysokie oplaty,
    Millenium - nie ma internetu, KB jeszcze nie dziala internet, Pekao SA -
    konto WWW - lepiej gdzie indziej isc, PKO - dosyc drogie prowadzene 9 zl
    (wersja elektroniczna), ING BS - pojda oplaty do gory....

    Zastanow sie tez nad marmurkiem + np. mBank lub Inteligo (w tym drugim sa
    juz jakies oplaty).

    Oczywiscie to wszystko jest subiektywne doradztwo, zalezy tez czy np
    potrzebujesz KK, czy chcesz zaciagac jakies debeciki w RORze itp., czy
    lubisz snobowac ;) (Fortis, Fortis, Multi ;)

  • 3. Data: 2002-02-08 23:37:17
    Od: <m...@b...pl>

> [...]
    dostęp
    > do bankomatów i spokojny sen. Wpływy na konto będą w granicach 3500 PLN.

    Fortis lub Multibank... jesli masz placówkę w swoim mieście.
    No i do tego mBank (chyba że nie przeszkadza Ci nowy cennik Inteligo ;-)

    Wart polecania jest też Lukas - chociaż ja miałem wpadkę z aktywacją net`u
    i jakoś się nie mogę przekonać do zasilenia u nich konta ;-)))

    pzdr
    marcin