  • 1. Data: 2002-02-08 08:44:38
    Temat: W sprawie kredytow...
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Jak myslicie? Czy mozna jeszcze liczyc na jakies obnizki %, a tym samym
    zastanawiac sie nad kredytem o % zmiennych? Jesli o stalym % to na jaki
    okres?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-09 13:48:11
    Temat: Re: W sprawie kredytow...
    Od: "Paweł Szczepaniak" <p...@d...pl>

    --

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4039b$6a$...@n...tpi.pl...
    > Jak myslicie? Czy mozna jeszcze liczyc na jakies obnizki %, a tym samym
    > zastanawiac sie nad kredytem o % zmiennych? Jesli o stalym % to na jaki
    > okres?
    Jeśli masz do wyboru np. kredyt roczny to w zasadzie opłaca się wziąć opcję
    ze stałym oprocentowaniem, natomiast jeśli zamierzasz pakować się w dłuższy
    kredyt zdecydowanie polecam zmienne. Z reguły stałe oprocentowanie jest
    trochę wyższe, przy zmiennym jest ryzyko zwązane ze zmianą oprocentowania,
    lecz przy obecnych tendencjach myślę że nie straci się na tym.

    Pozdrawiam
    Paweł Szczepaniak
    Koordynator Oddziału
    Dolnośląska Grupa Finansowa Sp.z o.o.