    From: "Krab" <k...@h...pl_________>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank z nikąd
    Date: Fri, 8 Feb 2002 10:42:01 +0100

    Użytkownik "TomPal" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a405oj$s96
    > Jak przekonać żone do otwarcia rachunku w mBanku?

    powiedzic, ze ma takie same gwarancje jak wszystkie inne banki - takie same
    jak pko

    > Ona obawia się, że "jest to bank z nikąd" i nagle jak to często bywa
    > zniknie, splajtuje i słuch po nim zaginie.

    bre jest bardzo goniace za sensacyjnym zyskiem, jesli stwierdzi, ze im sie
    to bedzie oplacac, to moga i taki numer wyciac :-)

    > Czy mBank jest częścią jakiegoś już długo istniejącego na rynku marmura?
    > czy mam jakieś gwarancję, że jak upadnie to nie stracimy naszych
    pieniędzy?

    jak juz napisali inni jest jeszcze czescia bre, ale za lada moment bedzie
    czescia bankruta czestochowskiego, normalne kombinacje bre :) jak na razie
    nic szcz niebezpiecznego nie widac