  • 1. Data: 2002-02-08 08:26:48
    Temat: gdzie kupić najtaniej Euro ??? ( ok. 15 tys. )
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Chcę spłacić trochę kredytu zaciągniętego w euro i szukam możliwości
    kupienia ? , niż przelewania do Banku złotówek gdyż ich kursy nie są dla
    mnie korzystne .......

    Czy w którymś Banku mogę negocjować kurs ??? , czy też pozostaje mi tylko
    kantor ???

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-02-08 08:37:40
    Temat: Re: gdzie kupić najtaniej Euro ??? ( ok. 15 tys. )
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@o...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie korzystne .......
    >
    > Czy w którymś Banku mogę negocjować kurs ??? , czy też pozostaje mi tylko

    W ING BSK kurs jest preferencyjny od 5 tys. EUR lub USD, dostepny na ich
    stronie.

  • 3. Data: 2002-02-08 10:17:09
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

> [...]
    | mnie korzystne .......
    |
    | Czy w którymś Banku mogę negocjować kurs ??? , czy też pozostaje mi tylko

    A czy jest w ogóle możliwe spłacenie kredytu walutowego w walucie a nie w
    złotówkach? Po pierwsze bank nie zarabia na różnicy kursowej a po drugie
    umowy kredytowe określają wartość zadłużenia jako równowartość w złotych.
    Ale może się mylę. Jaki to bank?