  • 1. Data: 2002-05-05 22:08:30
    Temat: Multibank i nowe produkty
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Jest 6 maja 2002 roku godz. 00.05 - zgodnie z obietnicą Multibanku dzisiaj
    miały zostać wprowadzone dwa nowe produkty hipoteczne, ale na razie na ich
    stronach ani mru mru - szkoda, ze mnie to już nawet nie dziwi.

    Jerry

  • 2. Data: 2002-05-05 22:18:13
    Temat: Re: Multibank i nowe produkty
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > miały zostać wprowadzone dwa nowe produkty hipoteczne, ale na razie na ich

    nie wspominajac o kontach walutowych ...

  • 3. Data: 2002-05-05 22:29:57
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@i...pl (Jerry) wrote in <ab4aev$4j9$1@news.tpi.pl>:

    >Jest 6 maja 2002 roku godz. 00.05 - zgodnie z obietnica Multibanku dzisiaj
    >mia?y zosta? wprowadzone dwa nowe produkty hipoteczne, ale na razie na ich
    >stronach ani mru mru - szkoda, ze mnie to ju? nawet nie dziwi.

    Czy aby nie jestes "odrobine" nadgorliwy ?! :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-05-06 05:27:17
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jest 6 maja 2002 roku godz. 00.05 - zgodnie z obietnicą Multibanku dzisiaj
    > miały zostać wprowadzone dwa nowe produkty hipoteczne, ale na razie na ich
    > stronach ani mru mru - szkoda, ze mnie to już nawet nie dziwi.

    Teraz również nic się nie zmieniło, ale w aktualnościach znalazłem miłe
    zdanie:
    "Szczegółowe informacje na temat naszej nowej oferty produktowej będą
    dostępne od 6 maja br. w placówkach MultiBanku, za pośrednictwem multilinii
    0-801 300 000 oraz od 9 maja br. na naszych stronach internetowych
    www.multibank.pl. "
    Oj nieładnie - czyżby winny był długi łikend?

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 5. Data: 2002-05-06 07:38:02
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > www.multibank.pl. "
    > Oj nieładnie - czyżby winny był długi łikend?

    Nieprzesadzacie czasem? (Twoj przedmowca rowniez). W bankach takze pracuja
    ludzie.

    Pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2002-05-06 09:59:43
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    nowy Newsweek , str. 75

    WF

  • 7. Data: 2002-05-06 18:24:31
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "PiotrC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > multilinii
    >
    > Nieprzesadzacie czasem? (Twoj przedmowca rowniez). W bankach takze

    Niby racja, ale mBank ruszył co do sekundy, a PJO to bodaj kilka
    minut (kilkadziesiąt sekund?) po planowym uruchomieniu, jako pierwszy
    klient znał numer swojego rachunku. A przecież mBank to inny wydział
    (starszy brat Multibanku) tego samego BRE Banku.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-05-07 17:10:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Jest nowa TOiP (jest juz PZ) i tabele % !!! Przy okazji wprowadzenia walut
    multi nie omieszkalo obnizyc % dla depozytow zlotowych :((
    pzd