  • 1. Data: 2003-09-10 05:10:18
    Temat: Jak zainwestowac 6000 zl?
    Od: "Kober" <k...@p...onet.pl>

    Nie znam sie na finansach ale na razie wybrałem TFI Millennim Fundusz
    Zrównoważony. Chcę te pieniądze zainswestować na 1 rok może dłużej, prosze o
    jakies sugestie co mojego wyboru, ew. jakieś inne możliwości. Posiadam
    rachunek ROR w Millennium i może dlatego wybrałem tak wybrałem.

    Dzieki za wszelkie porady.

  • 2. Data: 2003-09-10 13:53:17
    Temat: Re: Jak zainwestowac 6000 zl?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Kober <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie znam sie na finansach ale na razie wybrałem TFI Millennim Fundusz
    > Zrównoważony. Chcę te pieniądze zainswestować na 1 rok może dłużej, prosze o
    > jakies sugestie co mojego wyboru, ew. jakieś inne możliwości. Posiadam

    Przy tej kwocie i tym okresie raczej bez znaczenia będzie czy wybierzesz taki
    fundusz czy inny albo fundusz czy lokatę - nawet jeśli ROI najlepszy od
    najgorszego będzie się różnił o kilkanaście procent (więcej raczej nie ma
    szans) będą to małe kwoty. Ostrzej mógłbyś zagrać sam na parkiecie ale jak się
    nie znasz to nie ryzykuj. Zresztą najlepszą metodą i tak jest dywersyfikacja.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-09-11 17:59:08
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Kober <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jakies sugestie co mojego wyboru, ew. jakieś inne możliwości. Posiadam
    > rachunek ROR w Millennium i może dlatego wybrałem tak wybrałem.
    Może warto pomyśleć o mBanku i SFI lub MultiBanku i CentrumOszczędzania?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl