  • 11. Data: 2003-09-10 14:57:03
    Temat: Re: ankieta mBanku
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > http://cafe.mbank.com.pl/ank/

    A mnie zastanawia w jakim celu mBank pyta ile razy w miesiącu i jaką kwotę
    wypłacam. Podobne pytanie już było w aktualnościach mBanku. Przecież
    wystarczy puścić SQL'a po bazie transakcji i będą wiedzieli wszystko :^)
    Test na prawdomówność? :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 12. Data: 2003-09-10 17:27:42
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiekszosc naleznosci reguluje przelewami
    > lub karta kredytowa, gotowke pobieram najwyzej 2 razy w miesiacu.
    > Taka opcja bezprowizyjnego jej wyciagniecia w dowolnym bankomacie
    > 2 razy w miesiacu bylaby dla mnie wspaniala, zwlaszcza,
    > ze Euronet glownie w supermarketach jest, co nie jest najwygodniejszym
    > rozwiazaniem (w supermarketach place karta)

    no niestety, ale np. wiekoszsc kin i teatrow w wwie, a takze inne
    rekleracje typu basen, silownia, areobik- przyjmuja tylko gotowke. no i
    warzywa i owoce kupuje tylko na bazarku, bo w supermarkecie sa niejadalne -
    tylko gotowka. no i jak mam do odebrania awizo na poczcie, czy chce wyslac
    list - tylko gotowka....

  • 13. Data: 2003-09-10 17:54:29
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 2 razy w miesiacu bylaby dla mnie wspaniala, zwlaszcza,
    > ze Euronet glownie w supermarketach jest, co nie jest najwygodniejszym
    Popieram!
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 14. Data: 2003-09-10 18:28:04
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Sep 2003 17:54:29 +0000 (UTC), "Marcin Dominiak"
    <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >Popieram!

    A ja nie. :-))) Taka praktyka byla w LG, i zawsze mnie to lekko
    denerwowalo, a nawet szkodzilo. Czasem po prostu nie pamietalem, czy
    juz wybralem dwa razy (a sprawdzic nie moglem doraznie), czasem bylo
    tak, ze pod koniec miesiaca zaliczali na nastepny i znow mi sie
    rachunek kickal, w dodatku mialem dwie karty do jednego konta (zony
    i moja), wiec w sumie przez chyba dwa lata obcowania z LG z dziesiec
    razy zaplacilem frycowe.

    Co do Euronetu zas, to jesli idzie o mieszkancow wiekszych aglomeracji
    (a i mniejszych coraz bardziej) to klopotow specjalnych chyba nie ma,
    bo supermarketow jest jak mrowkow, az za duzo jakby.

    Jestem cala dusza za darmowa, wielokrotna mozliwoscia z Euronetu,
    a opcja >=400 ze wszystkich tez mi nie odpowiada (mam ja w VW), gdyz
    ja wszystkie niemal zakupy robie karta, gotowke mam najwyzej w kwocie
    50 zl. :-))) a niekiedy pobieram te 400 z karty VW by robic zakupy w
    MAKRO, ktore z kolei nie uznaje kart platniczych - ale za to ma az dwa
    bankomaty, Euronetu i BPH. :-) No, ale wtedy moglbym rowniez wziac
    mniej gdyby VW nie mial tej opcji 400.

    --
    Adek

  • 15. Data: 2003-09-11 07:24:17
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę tak sobie i nic nie robie, a tu nagle "Tomasz Opalski"
    <o...@N...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > wypłacam. Podobne pytanie już było w aktualnościach mBanku. Przecież
    > wystarczy puścić SQL'a po bazie transakcji i będą wiedzieli wszystko :^)
    A skąd będą wiedzieli, że to akurat Ty wypełniłeś ankietę ?
    A podejrzewam, że potrzebują połączenia jednych danych z drugimi

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 16. Data: 2003-09-12 19:40:37
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Użytkownik Laik napisał:
    > podpisalem sie na koncu ;-)

    Babcia wypełnia papiery w banku. Urzednik mówi na koniec:
    - A jeszcze musi sie pani tu podpisac.
    - A jak sie mam podpisac?
    - No, normalnie - tak, jak sie pani podpisuje na listach.
    Babcia napisała: "Caluje Was mocno - Babcia Alina"

    > brak euronetu w miescie jest tym bardziej dolegliwy.
    > dlatego wybralem jako druga siec (w ankiecie mBanku) BZWBK. wtedy moglbym
    > zrezygnowac z Lukasa.

    A ja jako uzupełnienie bankomatów Euronetu wybrałem Bank
    Przemysłowo-Handlowy PBK SA bo to (wg linku
    http://www.karty.pl/wykaz/info.htm - nie wiem na ile aktualne są te
    informacje) 3-cia największa sieć bankomatów w Polsce i byłaby niezłym
    uzupełnieniem do już istniejących Euronetów. :)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 17. Data: 2003-09-12 20:12:38
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    > A ja jako uzupe=B3nienie bankomat=F3w Euronetu wybra=B3em Bank=20
    > Przemys=B3owo-Handlowy PBK SA bo to (wg linku=20
    > http://www.karty.pl/wykaz/info.htm - nie wiem na ile aktualne s=B1 te=20
    > informacje) 3-cia najwi=EAksza sie=E6 bankomat=F3w w Polsce i by=B3aby ni=
    > ez=B3ym=20
    > uzupe=B3nieniem do ju=BF istniej=B1cych Euronet=F3w. :)
    Ilośc nie przekłada sie w jakość. Zorientuj się gdzie są te bankomaty ... w
    Poznaniu i we Wrocławiu nie ma ich zbyt wiele.

    Tomasz
    < NOTO >

  • 18. Data: 2003-09-12 20:14:31
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > tylko gotowka. no i jak mam do odebrania awizo na poczcie, czy chce wyslac

    Jeżeli w KFC mogli postawić POS-y to innych tez trzeba "zmusić" ... jak kilka
    razy odejdziesz i nie kupisz bo nie ma POS-a to się zastanowią ....

    Tomasz
    < NOTO >

  • 19. Data: 2003-09-12 20:17:13
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    To taki mniej boleśny sposób poinformowania że nadchodzą zmiany i ... Ty
    brałeś w nich udział.

    Tomasz
    < NOTO >

  • 20. Data: 2003-09-12 22:05:59
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    > Ilośc nie przekłada sie w jakość. Zorientuj się gdzie są te bankomaty ... w
    > Poznaniu i we Wrocławiu nie ma ich zbyt wiele.

    Właśnie sprawdziłem -
    http://www.bphpbk.pl/f.php?m=menu_placowki&i=placowk
    i&PHPSESSID=701d5c04728731f5650878a6c5b99676

    Nie wiem co Ci się nie podoba w ich lokalizacji. Na takiej samej
    zasadzie mogę narzekać, że w moim mieście nie ma ani jedego bankomatu
    np. Deutsche Bank i są tylko 2 Euronety. A jeśli chodzi o lokalizację
    bankomatów BPH-PBK we Wrocławiu to nie jest ona taka zła...

    K.