    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: alior - opłata za sprawdzenie salda w bankomacie
    Date: Thu, 21 Oct 2010 06:41:45 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:26:10 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Właśnie znalazłem w historii rachunku, że Alior pobierał mi opłaty za
    > sprawdzenie salda w bankomacie. Do tej pory byłem święcie przekonany, że
    > ta usługa jest darmowa (no, a już że na pewno w Euronetach jest
    > darmowa). Istotnie znalazłem w toip taką opłatę. Zawsze tam była, czy
    > wprowadzili cichaczem przy okazji jakiejś zmiany?

    Ja z tego co pamiętam (miałem tylko ich kartę jak była darmowa), to można
    było tylko zmienić PIN z opcji dodatkowych w bankomacie. Jednak nie
    jestem na 100% pewien. W mBanku też się płaci ale w DBnet już nie, także
    zależy to stricte od banku. A jak wprowadzili to ciężko powiedzieć -
    poszukaj może na stronie wiadomości o zmianach w TOiP, to coś znajdziesz.

    --
    xbartx