  • 1. Data: 2004-07-07 13:55:21
    Temat: Koszt podjecia gotowki z bankomatu przy uzyciu KK?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam :-)!
    Ktory polski bank jest najdrozszy, jesli idzie o WYLACZNIE podjecie gotowki
    z bankomatu (pomijam o%owanie samej KK)?

    Pozdrowienia!
    PL

  • 2. Data: 2004-07-07 13:59:16
    Od: "AGIE" <W...@c...edu.pl>

    >Witam :-)!
    >Ktory polski bank jest najdrozszy, jesli idzie o WYLACZNIE podjecie gotowki
    >z bankomatu (pomijam o%owanie samej KK)?

    Citi?

    ajtanszy chyba w Multi zdaje sie 5PLN inne Euronet 3,5PLN? moze cos sie zmienilo

    >Pozdrowienia!
    >PL

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-07-07 14:18:59
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    PL wrote:
    > Witam :-)!
    > Ktory polski bank jest najdrozszy, jesli idzie o WYLACZNIE podjecie gotowki
    > z bankomatu (pomijam o%owanie samej KK)?

    A nie powinienes pomijac, bo kazdy dzien zwloki z splacie tak
    wyciagnietej gotowki kosztuje tyle co w TOiP.

    Miko

  • 4. Data: 2004-07-08 20:08:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "AGIE" <W...@c...edu.pl> wrote in message

    > Citi?

    A wiesz to, czy tak sobie napisales? ;)

    > ajtanszy chyba w Multi zdaje sie 5PLN inne Euronet 3,5PLN? moze cos sie
    zmienilo

    Nie chyba, ale na pewno... nie jest to Multi... Raifi za wyplate w swoich
    bankomatach nie pobiera zadnej prowizji.

    Maciej

  • 5. Data: 2004-07-09 03:40:30
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Citi?
    >
    > ajtanszy chyba w Multi zdaje sie 5PLN inne Euronet 3,5PLN? moze cos sie
    zmienilo

    przeciez kolega pyta o najdrozszy, czemu mu piszecie o najtanszych?

    Wojtek Zdezorientowany

  • 6. Data: 2004-07-09 04:08:28
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > przeciez kolega pyta o najdrozszy, czemu mu piszecie o najtanszych?
    >
    > Wojtek Zdezorientowany
    Potwierdzam! Interesuje mnie najDROZSZY sposob na podjecie gotowki z KK za
    posrednictwem bankomatu.
    PL