  • 1. Data: 2005-06-01 10:45:33
    Temat: Inteligo - podwojny wyciag
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Dostalem dzis wyciag miesieczny emailem od Inteligo dwa razy.

    Date: Wed, 1 Jun 2005 09:29:52 +0200
    .pl>

    Date: Wed, 1 Jun 2005 11:54:01 +0200
    .pl>

    W srodku byl identyczny zalacznik. Kogos jeszcze to spotkalo?

    a.

  • 2. Data: 2005-06-01 11:47:00
    Temat: Re: Inteligo - podwojny wyciag
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Dostalem dzis wyciag miesieczny emailem od Inteligo dwa razy.
    >
    > Date: Wed, 1 Jun 2005 09:29:52 +0200
    .pl>

    > Date: Wed, 1 Jun 2005 11:54:01 +0200
    .pl>

    > W srodku byl identyczny zalacznik. Kogos jeszcze to spotkalo?

    nie

    Date: Wed, 1 Jun 2005 13:03:37 +0200 Message-Id:
    <2...@d...inteligo.com
    .pl>

  • 3. Data: 2005-06-01 14:01:41
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Ja też dwa razy, wysłane o różnych porach.

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 4. Data: 2005-06-01 14:45:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    veni VIDI vici napisał(a):
    > Ja też dwa razy, wysłane o różnych porach.

    To w zamian za te mBankowe, których do tej pory nie ma. ;-P

  • 5. Data: 2005-06-01 14:55:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    w wiadomości <news:d7khld$99i$1@news.elsat.net.pl> wstukał:

    > To w zamian za te mBankowe, których do tej pory nie ma. ;-P

    A ja właśnie dostałem info, że pojawiła się możliwość zamówienia (zrobiłem
    to wczoraj i zrealizowane 100% ;o), oraz, że wzór wyciągu jest w załączniku
    -- tylko załącznika nie ma w tym multiparcie.

    Przylazło z mbank.onet.pl

    --
    Posłuchaj się dobrych rad i nie rób tego samemu. Najlepije żeby naprawił
    ktoś z duzym doświadczeniem. Np. informatyk.