  • 1. Data: 2005-06-01 10:49:33
    Temat: Konto walutowe w czeskich koronach - ewentualnie jak inaczej
    Od: "G-Jaro" <g...@w...pl>

    Witam,

    Sytuacja - praca w czechach, płaca w koronach. Jak to przetransferować by w
    finale mieć zlotówki w na koncie w polsce ?

    1. Czy moge (Polak pracujący w Czechach) otworzyć rachunek w Czeskim banku i
    jeśli tak to jak to potem przelewac do POlski ?
    2. Czy jakis bank w POlsce prowadzi rachunki walutowe w CZK ?
    3.Czy pzosotaje mi tylko gotówka w łapę, przez granice, wymiana tu i wplata
    złotówek w polskim banku.

    Z wszelkie rady z góry dzieki,

    G-Jaro

  • 2. Data: 2005-06-01 11:09:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    G-Jaro wrote:
    > 1. Czy moge (Polak pracujący w Czechach) otworzyć rachunek w Czeskim
    > banku i jeśli tak to jak to potem przelewac do POlski ?

    Tak. Przelewasz z banku czeskiego do polskiego na rachunek w PLN. Bank sam
    przewalutuje.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-01 12:13:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "G-Jaro" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sytuacja - praca w czechach, płaca w koronach. Jak to przetransferować by
    > finale mieć zlotówki w na koncie w polsce ?

    A musisz transferowac?

    > 1. Czy moge (Polak pracujący w Czechach) otworzyć rachunek w Czeskim banku
    > jeśli tak to jak to potem przelewac do POlski ?

    Mozesz zalozyc.
    Mozesz korzytac w polsce z karty do czeskiego konta
    Transferowac warto tylko wieksze kwoty ze wzgledu na koszty

    > 2. Czy jakis bank w POlsce prowadzi rachunki walutowe w CZK ?

    Bank Przemyslowy prowadzil ale tylko firmowe.
    Teraz to jest Getin Bank

    > 3.Czy pzosotaje mi tylko gotówka w łapę, przez granice, wymiana tu i
    wplata
    > złotówek w polskim banku.

    Gotowka w lape, albo karta w lape...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-06-01 12:21:55
    Od: "G-Jaro" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "G-Jaro" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A musisz transferowac?

    Część na pewno

    > Mozesz zalozyc.

    super

    > Mozesz korzytac w polsce z karty do czeskiego konta

    A to juz jasne w kontekście powyższego

    > Transferowac warto tylko wieksze kwoty ze wzgledu na koszty

    jasne

    > Bank Przemyslowy prowadzil ale tylko firmowe.
    > Teraz to jest Getin Bank

    Odpada, chodzi o prywatne fundusze.

    > wplata
    >
    > Gotowka w lape, albo karta w lape...