  • 1. Data: 2014-06-25 09:00:17
    Temat: Zwrot na karte a likwidacja konta
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    Kupilem w kwietniu i zaplacilem karta za telefon na jednym z zagranicznych
    sklepow Telefon sie zepsul i wynegocjowalem zwrot pieniedzy ale niestety w
    miedzyczasie zdazyłem zlikwidować konto wraz z kartą Jak to teraz ugryzc? da
    sie im podac inna kartę na ktora beda mogli dokonac zwrot?

  • 2. Data: 2014-06-25 09:46:03
    Temat: Re: Zwrot na karte a likwidacja konta
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > miedzyczasie zdazy?em zlikwidowa? konto wraz z kart? Jak to teraz ugryzc? da
    > sie im podac inna kart? na ktora beda mogli dokonac zwrot?

    pewnie nie, najlepiej skontaktuj się z bankiem, w którym miałeś konto i
    przedstaw im sytuację

    powinnno być tak, że oni przyjmą kasę, zaksięgują na jakimś koncie
    technicznym i zrobią przelew (zapewne płatny) na konto, które im podasz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-07-02 19:28:23
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Miałem kiedyś podobnie bezsensowny problem.
    Pewien znany serwis aukcyjny (nazwa nie na "a") ściagnął mi ot tak sobie bez powodu
    kilkaset papierów.
    Zauważyłem tę - no po prostu kradzież - dość przypadkowo czytając wyciag miesięczny,
    i w pierwszym odruchu od razu zablokowałem
    kartę.
    Po paru dniach serwis jakby nigdy nic przyznał się do "pomyłki" (pewnie parę melonów
    na gapowiczach zarobili) ale... nie miał jak
    zwrócić płatności, bo karta zablokowana nie obsługuje też "uznania" (dostałem mail od
    serwisu aukcyjnego, że próbowali zwrócić, ale
    "mój" bank odmawia itp.).
    Wówczas rozwiązałem to reklamacją przez bank, co niestety długo trwało.

    -----

  • 4. Data: 2014-07-03 13:59:10
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-06-25 09:00, Serwis pisze:
> [...]
    > miedzyczasie zdazyłem zlikwidować konto wraz z kartą Jak to teraz ugryzc? da
    > sie im podac inna kartę na ktora beda mogli dokonac zwrot?

    Raz miałem taką sytuację i zwrócili mi na inną kartę.
    Ale czy zawsze tak zadziała to nie wiem.