  • 1. Data: 2014-06-24 13:11:59
    Temat: Eurobank; przelewy stały się zleceniami
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Jesienią ubiegłego roku Eurobank zmienił TOiP. Jeden przelew zewnętrzny z
    rachunku oszczędnościowego w miesiącu kalendarzowym jest bezpłatny, z czego
    korzystałem pełnymi garściami, gdyż ze starych czasów mam 8 RO.
    Wszystko żarło dobrze aż do połowy czerwca. Za przelewy (ustanowione
    wcześniej) wykonane 2.06 i 5.06 z dwóch różnych RO nie pobrano prowizji.
    Szczęście nigdy nie trwa wiecznie i za kolejne dwa (z jeszcze innych RO,
    również ustanowione wcześniej) wykonane 16.06 i 20.06 zapłaciłem po 7 zł.

    Skorzystałem z poczty wewnętrznej i dowiedziałem się, że dwa ostatnie
    przelewy zostały potraktowane jako zlecenia stałe, które zawsze są płatne.
    Odpisałem, że wcześniej opłata nie była pobierana i tym razem zostałem
    zaskoczony informacją: "Proszę pamiętać, że podczas wykonywania przelewu, w
    zakładce "Przelew zwykły? ustanawiając datę przyszłą, dyspozycja ta jest
    rejestrowana jako zlecenie jednorazowe."
    Pocieszono mnie jednak, że "Opisana przez Pana sytuacja jest badana.
    Równocześnie pragnę zapewnić, że jak tylko sprawa zostanie rozwiązana,
    niezwłocznie przekażę Panu odpowiedź."

    Wygląda na to, że po unowocześnieniu sposobu logowania- jakoś tak przy
    okazji - przelewy z datą przyszłą przepoczwarzyły się z zlecenia stałe
    jednorazowe, o czym zupełnie nie doczytałem, z może w ogóle nie zostało to
    napisane.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek