    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na karte a likwidacja konta
    Date: Wed, 2 Jul 2014 19:28:23 +0200

    Miałem kiedyś podobnie bezsensowny problem.
    Pewien znany serwis aukcyjny (nazwa nie na "a") ściagnął mi ot tak sobie bez powodu
    kilkaset papierów.
    Zauważyłem tę - no po prostu kradzież - dość przypadkowo czytając wyciag miesięczny,
    i w pierwszym odruchu od razu zablokowałem
    kartę.
    Po paru dniach serwis jakby nigdy nic przyznał się do "pomyłki" (pewnie parę melonów
    na gapowiczach zarobili) ale... nie miał jak
    zwrócić płatności, bo karta zablokowana nie obsługuje też "uznania" (dostałem mail od
    serwisu aukcyjnego, że próbowali zwrócić, ale
    "mój" bank odmawia itp.).
    Wówczas rozwiązałem to reklamacją przez bank, co niestety długo trwało.

    -----
    > Kupilem w kwietniu i zaplacilem karta za telefon na jednym z zagranicznych sklepow
    Telefon sie zepsul i wynegocjowalem zwrot