eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Znowu LUKAS grrrr
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-12-04 10:26:48
    Temat: Znowu LUKAS grrrr
    Od: dwr <d...@g...pl>

    Od kilku godzin ponawiana aktualizacja stanu konta przyniosla dobrze juz znany
    komunikat:
    Przepraszamy etc...
    Trwa aktualizacja danych, prosze sprobowac za kilkanascie minut

    Jakos im nie wierze ....


    dwr


  • 2. Data: 2002-12-04 16:37:52
    Temat: Re: Znowu LUKAS grrrr
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92DA74851D087dwrgazetapl@193.110.122.80...
    > Od kilku godzin ponawiana aktualizacja stanu konta przyniosla dobrze juz
    znany
    > komunikat:
    > Przepraszamy etc...
    > Trwa aktualizacja danych, prosze sprobowac za kilkanascie minut
    > Jakos im nie wierze ....

    Witam
    Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
    Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
    wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem stwierdziłem,
    że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro" wszystko to, co od
    kilku dni nie działało (aktualizacja stanu rachunku, negocjacja odsetek,
    historia, korespondencja, ciągłe zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie
    zwaliło. Jestem pod wrażeniem ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą
    grupę i przestraszył się, że zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone
    na promocję :-)))
    --
    Pozdrawiam, Joker
    W moim adresie e-mail należy usunąć pierwszy znak "_" (antyspam).






  • 3. Data: 2002-12-04 16:51:42
    Temat: Re: Znowu LUKAS grrrr
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:AbqH9.283633$up.2855914@news.chello.at, Joker wrote:

    > Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
    > Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
    > wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem
    > stwierdziłem, że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro"
    > wszystko to, co od kilku dni nie działało (aktualizacja stanu
    > rachunku, negocjacja odsetek, historia, korespondencja, ciągłe
    > zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie zwaliło. Jestem pod wrażeniem
    > ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą grupę i przestraszył się, że
    > zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone na promocję :-)))

    No to ja dla równowagi:

    Ok. 16 próbowałem się zalogować dwukrotnie z efektem "klucz niepoprawny".
    Doradca w Lukas Linii (dzwonilem w innej sprawie przy okazji) poprosil mnie
    o numer seryjny tokena i dlugo cos sprawdzal w systemie, po czym przyznal,
    ze wina prawdopodobnie "nie lezy po mojej stronie" i prosi, zeby zaczekac z
    logowaniem do jutra.

    Co uczynie.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-



  • 4. Data: 2002-12-04 17:12:40
    Temat: Re: Znowu LUKAS grrrr
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aslbr6$nr3$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:AbqH9.283633$up.2855914@news.chello.at, Joker wrote:
    >
    > > Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
    > > Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
    > > wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem
    > > stwierdziłem, że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro"
    > > wszystko to, co od kilku dni nie działało (aktualizacja stanu
    > > rachunku, negocjacja odsetek, historia, korespondencja, ciągłe
    > > zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie zwaliło. Jestem pod wrażeniem
    > > ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą grupę i przestraszył się, że
    > > zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone na promocję :-)))
    >
    > No to ja dla równowagi:
    >
    > Ok. 16 próbowałem się zalogować dwukrotnie z efektem "klucz niepoprawny".
    > Doradca w Lukas Linii (dzwonilem w innej sprawie przy okazji) poprosil
    mnie
    > o numer seryjny tokena i dlugo cos sprawdzal w systemie, po czym przyznal,
    > ze wina prawdopodobnie "nie lezy po mojej stronie" i prosi, zeby zaczekac
    z
    > logowaniem do jutra.
    > Co uczynie.

    Witam
    Wszedłem przed chwilą "do banku" i jest wszytko dobrze.
    Joker



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1