eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZnowu LUKAS grrrr › Re: Znowu LUKAS grrrr
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsrouter.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750
    !not-for-mail
    Reply-To: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <X...@1...110.122.80>
    <AbqH9.283633$up.2855914@news.chello.at> <aslbr6$nr3$1@topaz.icpnet.pl>
    Subject: Re: Znowu LUKAS grrrr
    Lines: 32
    Organization: home
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <cIqH9.284074$up.2868530@news.chello.at>
    Date: Wed, 04 Dec 2002 17:12:40 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.42.189
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1039021960 62.179.42.189 (Wed, 04 Dec 2002 18:12:40 MET)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 04 Dec 2002 18:12:40 MET
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216150
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aslbr6$nr3$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:AbqH9.283633$up.2855914@news.chello.at, Joker wrote:
    >
    > > Pisaliśmy o tym wczoraj z Robertem.
    > > Ja dzisiaj o godz.15:00 wszedłem na stronę, żeby dokładnie określić
    > > wszystkie usterki przed oficjalną reklamacją i ze zdumieniem
    > > stwierdziłem, że wszystko działa OK. Przetestowałem "na ostro"
    > > wszystko to, co od kilku dni nie działało (aktualizacja stanu
    > > rachunku, negocjacja odsetek, historia, korespondencja, ciągłe
    > > zmienianie zakładek itd.) i NIC się nie zwaliło. Jestem pod wrażeniem
    > > ... Chyba Zarząd Lukas Bank czyta tą grupę i przestraszył się, że
    > > zostaną im filiżanki do kawy przeznaczone na promocję :-)))
    >
    > No to ja dla równowagi:
    >
    > Ok. 16 próbowałem się zalogować dwukrotnie z efektem "klucz niepoprawny".
    > Doradca w Lukas Linii (dzwonilem w innej sprawie przy okazji) poprosil
    mnie
    > o numer seryjny tokena i dlugo cos sprawdzal w systemie, po czym przyznal,
    > ze wina prawdopodobnie "nie lezy po mojej stronie" i prosi, zeby zaczekac
    z
    > logowaniem do jutra.
    > Co uczynie.

    Witam
    Wszedłem przed chwilą "do banku" i jest wszytko dobrze.
    Joker



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1