  • 1. Data: 2002-12-04 08:36:47
    Temat: GP w Citi
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Czy sa szanse na wydluzenie GP przez Citi dla jego kart kredytowych w
    najblizszej przyszlosci. Czy 51 dni "nieoprocentowanego kredytu" to jakis
    miedzynarodowy standard? Problem w tym iz wyciag generowany jest dla mnie 17
    dnia miesiaca. GP konczy sie 9. Wynagrodzenie dostaje na konto przelewem
    zawsze 10... i czesto brakuje mi tych 2,3 dni aby uregulowac wydatki...
    jakies rady?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-12-04 08:52:55
    Temat: Re: GP w Citi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 04, 2002 at 09:36:47AM +0100, B@ton wrote:

> [...]
    >dnia miesiaca. GP konczy sie 9. Wynagrodzenie dostaje na konto przelewem
    >zawsze 10... i czesto brakuje mi tych 2,3 dni aby uregulowac wydatki...

    Zadzwonic i poprosic o przesuniecie? Ktos raportowal ze ponoc sie daje.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-04 08:59:24
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Zadzwonic i poprosic o przesuniecie? Ktos raportowal ze ponoc sie
    daje.

    A moze maly debecik? :) Jak jednodniowy to drogo nie wyjdzie - a
    bedzie bezpieczniej niz placic kary/odsetki od KK ?

  • 4. Data: 2002-12-04 09:51:34
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "B@ton" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dnia miesiaca. GP konczy sie 9. Wynagrodzenie dostaje na konto przelewem
    > zawsze 10... i czesto brakuje mi tych 2,3 dni aby uregulowac wydatki...

    Przesunąć termin generowania wyciągu na 25

    LeszekR.

  • 5. Data: 2002-12-04 10:36:20
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Przesunąć termin generowania wyciągu na 25

    Moge to zrobic? Jak taka operacja wyglada i czy cos kosztuje?

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2002-12-04 10:47:10
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > Czy sa szanse na wydluzenie GP przez Citi dla jego kart kredytowych w
    > najblizszej przyszlosci. Czy 51 dni "nieoprocentowanego kredytu" to jakis
    > miedzynarodowy standard?

    Żaden standard. Moja kumpela w NYC ma AmExa z GP=180 dni (2 wyciągi w roku).
    Tam to żadna nowość atrakcja czy też łaska. Dodam że ten AmEx jest za free.
    Marvin

  • 7. Data: 2002-12-04 11:44:51
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Zadzwoń na Infolinię do Doradcy. Zmiana terminu chyba nic nie kosztuje - nie
    ma takiej pozycji w cenniku.

  • 8. Data: 2002-12-04 18:00:53
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    B@ton wrote in message ...
> [...]
    >dnia miesiaca. GP konczy sie 9. Wynagrodzenie dostaje na konto przelewem
    >zawsze 10... i czesto brakuje mi tych 2,3 dni aby uregulowac wydatki...

    1) Jeżeli masz rachunek w banku, w którym sa czeki (Fortis, Integrum, nie
    wiem co jeszcze), splacaj czekiem do wrzutni - urwiesz tydzien. Czeki citi
    ksieguje w dniu wrzucenia automatycznie.

    2) Jezeli nie masz to:
    - splac wymagane 5 % w dacie, ktora okreslono na wyciagu. Tu decyduje data
    przelewu
    - reszte splac przed wygenerowaniem nastepnego wyciagu. Warunek - w chwili
    generowania wyciagu ( 17 rano bodajze ) kasa musi byc juz na rachunku
    karty. Wtedy odsetki nie sa pobierane.

    Oczywiscie najlepiej rowniez czekiem.

    Sprawdzone, przetestowane, dziala od zawsze.

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2002-12-05 10:39:57
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 1) Jeżeli masz rachunek w banku, w którym sa czeki (Fortis, Integrum, nie
    > wiem co jeszcze), splacaj czekiem do wrzutni - urwiesz tydzien. Czeki citi
    > ksieguje w dniu wrzucenia automatycznie.

    Rora mam w bphu. Wydanie czeku i jego realizacja cos tam jednak kosztuje i
    to chyba nie tak malo...

> [...]
    chwili
    > generowania wyciagu ( 17 rano bodajze ) kasa musi byc juz na rachunku

    Nie qmam. Przelew generowany jest 17, do 9 splacam 5% i czekam znowu do 17
    po czym splacam calosc... i co nie ma odsetek? Przeciez

    > Oczywiscie najlepiej rowniez czekiem.
    >
    > Sprawdzone, przetestowane, dziala od zawsze.

    Ok, a jesli zamiast czekiem zalatwie to przelewem? powiedzmy 17 rano wysylam
    przelew elixirem z bphu... co jest dla citka istotne: data wyjscia przelewu
    czy tez data z jaka pieniadze dotra (zostana zaksiegowane...)?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 10. Data: 2002-12-05 18:40:41
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    >Rora mam w bphu. Wydanie czeku i jego realizacja cos tam jednak kosztuje i
    >to chyba nie tak malo...

    Wiem, dlatego przenioslem sie do Fortisa. Czeki podobno za 0,5 PLN ale jakos
    mi nie pobrali dotychczas. Jeszcze lepsze bedzie Integrum chyba.

    >Nie qmam. Przelew generowany jest 17, do 9 splacam 5% i czekam znowu do 17
    >po czym splacam calosc... i co nie ma odsetek? Przeciez

    Nic nie przeciez tylko ten typ tak ma :))

    Nie przelew, tylko wyciag jest generowany 17-o :))) Nastepnego 17 musi byc
    juz na koncie. Mozesz to osiagnac ... zreszta juz pisalem jak.

    Przeciez napisalem jak byk:
    ... generowania wyciagu ( 17 rano bodajze ) kasa musi byc juz na
    rachunku
    karty. Wtedy odsetki nie sa pobierane.
    Czyli nie przelew 17-o, ale np dwa dni wczesniej

    Amen
    wkg