  • 1. Data: 2002-12-04 11:22:35
    Temat: tak na zapas..LUKAS
    Od: ErkA <_...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Tak z ciekawosci spytac sie chcialem o jedna rzecz... mianowicie jakis
    czas temu (moze ponad rok temu) zalozylem konto w Lukasie, dostalem
    token, za ktory nie zaplacilem - ale powstal debet na moim koncie...O
    koncie zapomnialem (i nie wplacalem kasy - non stop jest tam debet -
    pewnie) a teraz pytanie, czy majac debet - rosna mi odsetki, za to, ze
    mam ten debet (ktoreg de facto nie zrobilem, a bank mnie obciazyl) czy
    nadal jak jest debet powiedzmy w wys. 30 plz - to odsetki nie sa
    liczone...

    bede wdzieczny za odpowiedzi
    --
    pozdrawiam
    rafi

  • 2. Data: 2002-12-04 11:22:44
    Temat: Re: tak na zapas..LUKAS
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:n1pruuok1pe0c16hf7flejqt9ruo38laeu@4ax.com, ErkA wrote:

    > pewnie) a teraz pytanie, czy majac debet - rosna mi odsetki, za to, ze
    > mam ten debet (ktoreg de facto nie zrobilem, a bank mnie obciazyl) czy

    Raczej rosna odsetki.
    Radze splacic jak najszybciej, bo trafisz do BIK-u i beda latami klopoty.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-04 11:40:14
    Od: dwr <d...@g...pl>

    ErkA <_...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > mam ten debet (ktoreg de facto nie zrobilem, a bank mnie obciazyl) czy
    > nadal jak jest debet powiedzmy w wys. 30 plz - to odsetki nie sa

    w zasadzie to jest to prowizja a te Lukas zwykl trzymac jako "oczekujace prowizje
    czy cos w tym stylu", przynajmniej kiedys.
    Jak teraz to nie wiem, poniewaz dawno mi prowizji za cos nie naliczali, albo jak
    naliczyli to byly srodki na jej pokrycie.

    Skorzystaj z LukasLinii albo z opcji pytanie w serwisie banku.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-12-04 15:15:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "ErkA" <_...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > mam ten debet (ktoreg de facto nie zrobilem, a bank mnie obciazyl) czy
    > nadal jak jest debet powiedzmy w wys. 30 plz - to odsetki nie sa

    Najprawdopodobniej bedzie to czekalo na jakakolwiek wplate w pozycji
    "zalegle prowizje". Nie powoduje to debetowego salda, ani odsetek. Lukas tak
    robi - prowizje nie spowoduja nigdy salda ujemnego, tylko sa wrzucane
    wlasnie tam.

    Jednak nigdzie nie masz tego zagwarantowanego w umowie - jest to ich dobra i
    nieprzymuszona wola. Jesli oplata wisi za dlugo, to moga to na przyklad
    zaksiegowac, zrobic debet, dowalic 30 PLN kary...

    Sprawdz jak sytuacja wyglada na lukaslinii/w oddziale/przez internet.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2002-12-04 15:17:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asl644$ct6$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > "zalegle prowizje". Nie powoduje to debetowego salda, ani odsetek.
    > Lukas tak robi - prowizje nie spowoduja nigdy salda ujemnego, tylko

    Nie wiedzialem o tym (nie odwazylbym sie testowac), ale jesli tak, to ladnie
    z ich strony (w odroznieniu od niektorych innych bankow).

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-04 21:35:47
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiedzialem o tym (nie odwazylbym sie testowac), ale jesli tak, to
    ladnie
    > z ich strony (w odroznieniu od niektorych innych bankow).

    Potwierdzam . Wczoraj musialem wyrobic nowa karte identyfikacyjna i pobrali
    5 zł a ze nie bylo calosci pokrycia na rachunku ruznica lezy w zaleglych
    prowizjach.

    Marcin P.