  • 1. Data: 2002-12-03 23:37:27
    Temat: minimalna wartosc kred. mieszkaniowego w Multi
    Od: "Krzysztof Ozimek" <o...@i...pl>

    W ofercie Planow Finansowych jest napisane, ze minimalna kwota kredytu
    mieszkaniowego wynosi 80tys. Nie mozna tego jakos obejsc - tzn. jest to
    kwota calkowicie sztywna, niezalezna od zdolnosci kredytowej, wkladu
    wlasnego, wartosci nieruchomosci?
    Poszukuje kredytu na mieszkanie o wartosci okolo 72 tys.
    Chyba, ze kupie to mieszkanie za 80tys. i sfinansuje je w calosci kredytem a
    sprzedawca odda mi 8, ale tu na przeszkodzie moze stanac wycena mieszkania
    przez bank, a poza tym nie wiem czy Multi da kredyt na 100% inwestycji...
    Zalezy mi na Multi, bo maja dobre warunki, mam u nich dobra historie i b.
    duza zdolnosc ale niestety chce od nich za malo pieniedzy :-)

    Prosze o rade.

    pzdr.

  • 2. Data: 2002-12-04 15:35:26
    Od: p...@b...com.pl

    Minimalna wartość Planów Finansowych w MultiBanku rzeczywiście wynosi 80 000
    PLN. Jednak stosowaną praktyką jest możliwość rozpatrzenia wniosku o wartości
    poniżej ustalonej granicy minimalnej. Takie sytuacje już miały miejsce i zawsze
    kończyły się przyznaniem niższej aniżeli 80 000 PLN kwoty kredytu w ramach
    Planów Fiansowych.
    Zapraszam do jednej z placówek MultiBanku.
    przesyłam pozdrowienia dla wszystkich
    Piotr Ludwisiak

  • 3. Data: 2002-12-04 22:10:42
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje kredytu na mieszkanie o wartosci okolo 72 tys.

    A czy wyjsciem z sytuacji nie jest WWJ ? Bierzesz na 80 tys (czyli od tej
    kwoty pobieraja prowizje), ale korzystasz tylko z 72 tys. (odpada wtedy
    kombinowanie ze sprzedajacym). Tylko nie wiem jak z zabezpieczeniem (czy w
    WWJocie mozliwe jest jakies zabezpieczenie przejsciowe przed wpisaniem
    hipoteki).

    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-12-05 00:11:05
    Od: <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    p...@b...com.pl wrote:
[...]

    :>
    :> Prosze o rade.
    :>
    :> pzdr.
    :>
    :>
    Witam
    Tydzień temu byłem w multi w Gliwicach dowiedzieć się konkretów o tych planach
    finansowych i gościu powiedział, że minimum to 60000, ale da się zejść do
    55000. Dla tylu też mi zrobił symulację. Więc radzę się przejść i dowiedzieć
    od rzeczywistej osoby.

    : --
    : Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    mgr inż. Wojciech "LEO" Śmietański