    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany oprocentowania i opłat w VW Bank direct
    Date: Wed, 25 Feb 2004 11:32:02 +0100

    > Wydaje mi sie, ze tak duzy osad jest mozliwy dzieki obsludze spolek.
    > Zloty pakiet, chociaz jest bardzo fajny, troche jednak kosztuje.

    Gdyby to byla kredytowka (nie koniecznie zlota)....to bylby w zasadzie pol
    darmo ! I moze powinni w tym kierunku zmierzac ?

    > I tak wszystko wyjasni sie za kilka miesiecy. Przy 20 tysiacach klientow -
    > kilka duzych firm + inwestorow i srednia ewychodzila duza - jak przyjdzie
    > troche drobnicy to proporcje moga ulec znaczemu pogorszeniu.

    Z tego co pamietam, to srednia juz jakis czas spada, swojego czasu bylo to
    28 kPLN, na zamkniecie roku juz tylko 22 kPLN. Teraz, masz racje, musi runac
    lawinowo w dol. Tylko gdzie bedzie wsparcie ?
    Ale i tak wyniki wygladaja niezle... byle sie tylko te Skody sprzedawaly ;)

    >Ale jak widac
    > bank szuka specjalisty ds. marketingu - wiec planuje alsza ekspansje.
    > Chociaz jak iwidac opsoba ta raczej bedzie odpowiedzialna za wdrazanie
    tego,
    > co wymysla na zewnatrz niz na ksztaltowaniu czegos nowego.

    Pozyjemy, obaczymy... dotychczas marketing VW ocenibym na troje... slaba
    troje...

    MAd Hat
    ter