    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany oprocentowania i opłat w VW Bank direct
    Date: Wed, 25 Feb 2004 11:10:45 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    $$Szalony_Kapelusznik$$
    > Jak dla mnie ma to bardzo duzo logiki. Posuniecie jest wyraznie
    > ukierunkowane na bogatego klienta z rozsadnym osadem. Zauwazcie, ze
    > taki klient na obecnych zmianach _nic_ nie traci !!!
    > Oprocentowanie e-konta direct w pakiecie zotym pozostalo bez zmian (a
    > kto ma zlote pakiety ?), oprocentowanie lokat bez zmian (jezeli ktos
    > ma te srednie 22 kPLN osadu, to chyba nie trzyma tego na e-direct na
    > drobne wydatki ?). Zmiany ktore wprowadzaja uderzaja jedynie w
    > drobnice majace srednie saldo miesieczne w okolicach 500 - 1500
> [...]

    Wydaje mi sie, ze tak duzy osad jest mozliwy dzieki obsludze spolek.
    Zloty pakiet, chociaz jest bardzo fajny, troche jednak kosztuje.
    I tak wszystko wyjasni sie za kilka miesiecy. Przy 20 tysiacach klientow -
    kilka duzych firm + inwestorow i srednia ewychodzila duza - jak przyjdzie
    troche drobnicy to proporcje moga ulec znaczemu pogorszeniu. Ale jak widac
    bank szuka specjalisty ds. marketingu - wiec planuje alsza ekspansje.
    Chociaz jak iwidac opsoba ta raczej bedzie odpowiedzialna za wdrazanie tego,
    co wymysla na zewnatrz niz na ksztaltowaniu czegos nowego.