  • 1. Data: 2003-08-05 07:22:55
    Temat: Zestawienie operacji w Multibanku
    Od: " lorenzo" <g...@N...gazeta.pl>

    Wczoraj (04.08.b.r.) otrzymałem miesięczne zestawienie operacji za czerwiec
    b.r. :-)))
    Zastanawiam się czy się śmiać, czy płakać. Multibank może się
    usprawiedliwiać, że zawsze mogli mi przesłać ów wyciąg w grudniu.

    lorenzo

  • 2. Data: 2003-08-05 07:51:59
    Temat: Re: Zestawienie operacji w Multibanku
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > Zastanawiam się czy się śmiać, czy płakać. Multibank może się
    > usprawiedliwiać, że zawsze mogli mi przesłać ów wyciąg w grudniu.

    Ja też dopiero kilka dni temu - nawet dzwoniłem do nich
    z interwencją.
    Myślałem, że tylko mnie to spotkało a tu widzę, że chyba coś
    im się rozjechało.

    Pix

  • 3. Data: 2003-08-05 08:53:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    lorenzo <g...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Zastanawiam się czy się śmiać, czy płakać. Multibank może się
    > usprawiedliwiać, że zawsze mogli mi przesłać ów wyciąg w grudniu.

    Witam w klubie. U mnie to samo.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-08-05 10:41:51
    Od: " lorenzo" <g...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Witam w klubie. U mnie to samo.

    A swoją drogą na wyciągach z tej instytucji jest b. ciekawa rzecz - jest
    napisane data wydruku np. 30.05.2003,a wyciąg zawiera operacje np. z
    07.06.2003
    lorenzo

  • 5. Data: 2003-08-05 10:54:11
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > A swoją drogą na wyciągach z tej instytucji jest b. ciekawa rzecz - jest
    > napisane data wydruku np. 30.05.2003,a wyciąg zawiera operacje np. z
    > 07.06.2003
    > lorenzo

    Ooooj czeepiasz sieee...
    Jakbyś nie wiedział jak datę systemową sobie przestawić :P

  • 6. Data: 2003-08-05 11:15:14
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A swoją drogą na wyciągach z tej instytucji jest b. ciekawa rzecz - jest
    > napisane data wydruku np. 30.05.2003,a wyciąg zawiera operacje np. z
    > 07.06.2003

    Gorzej, że dla konta firmowego jest to samo i nie wiem
    czy kiedyś jakiś nadgorliwy urzędas skarbowy nie zechce
    się do tego jakoś przyczepić.

    Pix