  • 1. Data: 2003-08-05 07:38:28
    Temat: Nowy serwis inteligo
    Od: Marcin Kurpiewski <m...@w...eu.org>

    Witam!

    W najblizszym czasie Inteligo bedzie mialo nowa szate. Ja nie moge jej
    obejrzec bo korzystam z Mozilli (pokazuja mi sie smieci zamiast strony).
    Stary serwis otwiera mi sie bez problemu.

    W pracy ok bo mam IE ale jesli w domu korzystam z systemu, ktory nie ma IE
    to co mam zrobic????

    Zrobilem w tamtym tygodniu screenshota i wyslalem do inteligo z pytaniem, co
    z userami, ktore nie korzystaja z produktow Microsoftu ale jak na razie nie
    dostalem zadnej odpowiedzi a zobaczylem wkrotce na stronie, ze modernizacja
    zostanie przeprowadzona.

    Inteligo + PKO BP ..... ble :((((

    Marcin

  • 2. Data: 2003-08-05 08:10:02
    Temat: Re: Nowy serwis inteligo
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-05 09:38, Marcin Kurpiewski wrote:
> [...]
    > obejrzec bo korzystam z Mozilli (pokazuja mi sie smieci zamiast strony).
    > Stary serwis otwiera mi sie bez problemu.

    E? A co konkretnie ci nie działa? Wszedłem sobie mozilla 1.5 i bez
    problemu wyświetlało się wszystko po czym chodziłem. Fakt, ze chodziłem
    pobieżnie
    [..]
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-08-05 08:27:34
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > E? A co konkretnie ci nie działa? Wszedłem sobie mozilla 1.5 i bez
    > problemu wyświetlało się wszystko po czym chodziłem. Fakt, ze chodziłem
    > pobieżnie

    Moze chodzi o zwieszajace sie downloady obrazkow. Przy laczu dialupowym (u
    mnie przykladowo dialog), faktycznie obserwuje cos takiego. Obrazki nie
    dociagaja sie do konca, a download "zastyga" w pewnym momencie. Calosc
    wyglada lekko dziwnie. Z tego co pamietam testowy serwis stoi na IIS-ie i
    najprawdopodobniej to tam sa zle poustawiane timeouty.
    M.

  • 4. Data: 2003-08-05 08:56:28
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-05 10:27, Maverick van Hyde wrote:
    [...]

> [...]
    > wyglada lekko dziwnie. Z tego co pamietam testowy serwis stoi na IIS-ie i
    > najprawdopodobniej to tam sa zle poustawiane timeouty.

    Hmm. Ale co ma to do Mozilli?
    KJ

  • 5. Data: 2003-08-05 09:29:46
    Od: Marcin Kurpiewski <m...@w...eu.org>

    Dnia 2003-08-05 10:10,Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

> [...]
    > E? A co konkretnie ci nie działa? Wszedłem sobie mozilla 1.5 i bez
    > problemu wyświetlało się wszystko po czym chodziłem. Fakt, ze chodziłem

    Ja mam 1.4 i jak klikam na link http://www2.inteligo.pl/ to mam na ekranie to:

    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ?????????
    ?????????????????
    ???????

  • 6. Data: 2003-08-05 09:36:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 05 Aug 2003 11:29:46 +0200, Marcin Kurpiewski
    <m...@w...eu.org> napisał:

    > Ja mam 1.4 i jak klikam na link http://www2.inteligo.pl/ to mam na
    > ekranie to:

    A /me (pod Netscape 7.02) ma komunikat z 8 stycznia 2003 o modernizacji
    systemu. Tez wina Netscape? Czy IIS?
    ;-)

    M.

  • 7. Data: 2003-08-05 09:37:19
    Od: Lksft <n...@n...lksft.org.nospam>

    W artykule <bgnteg$1p6$1@SunSITE.icm.edu.pl> Marcin Kurpiewski napisa?(a):
    > Dnia 2003-08-05 10:10,U?ytkownik Kamil Jonca (newsy) napisa?:
    > Ja mam 1.4 i jak klikam na link http://www2.inteligo.pl/ to mam na ekranie to:
    > ?????????????????
    ?????????

    To chyba masz skopana Mozille bo u mnie pod 1.4 ani pod dwiema
    innymi wersjami "roboczymi" nic
    takiego sie nie dzieje.

    --
    Lksft

  • 8. Data: 2003-08-05 09:44:27
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Marcin Kurpiewski wrote:

    > Ja mam 1.4 i jak klikam na link http://www2.inteligo.pl/ to mam na
    > ekranie to:
    >
    > ?????????????????
    ?????????

    Ja mam 1.3 i jest dobrze

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2003-08-05 09:44:47
    Od: Marcin Kurpiewski <m...@w...eu.org>

    Dnia 2003-08-05 11:37,Użytkownik Lksft napisał:

    > To chyba masz skopana Mozille bo u mnie pod 1.4 ani pod dwiema
    > innymi wersjami "roboczymi" nic
    > takiego sie nie dzieje.

    Teraz wiem, że to nie wina Mozilli ale proxy.
    Przez dwa rózne serwery proxy na Squidzie nie działa nowy serwis Inteligo :(

    Marcin

  • 10. Data: 2003-08-05 13:39:31
    Od: "Lukasz Jokiel" <L...@c...trzeba.wyciac.klonex.com.pl>

    On Tue, 05 Aug 2003 11:44:47 +0200, Marcin Kurpiewski wrote:

    > Teraz wiem, że to nie wina Mozilli ale proxy.
    > Przez dwa rózne serwery proxy na Squidzie nie działa nowy serwis Inteligo :(
    >
    > Marcin

    U mnie działa na:
    Mozliia 1.3
    Firebird 0.6 i 0.6.1
    Galeon 1.3.3

    przy:

    Squid 2.4STABLE7 transparent lub jako wpisany w przeglądarki, albo
    całkowicie wyłączony.

    --
    -=[ Lukasz C. Jokiel ]=- | Klonex VCS, Zbozowa 27, 45-837 Opole.
    CCNA & CCCS; DOCSIS,HFC,CMTS,cable modems,ISD; Linux Cable Services