  • 1. Data: 2003-08-05 06:00:59
    Temat: LUKAS Fundusz Stabilnego Wzrostu - czy warto ?
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Mam trochę kaski i konto w Lukasie. Zainteresowałem się w/w funduszem. Czy
    warto tam wpłacać i co wybrać :
    LUKAS Fundusz Stabilnego Wzrostu fio czy
    LUKAS Fundusz Stabilnego Wzrostu fio SYSTEMATYCZNIE OSZCZĘDZAM
    Może inny fundusz. Dzieki za rady. Pzdr.

  • 2. Data: 2003-08-05 06:27:06
    Temat: Re: LUKAS Fundusz Stabilnego Wzrostu - czy warto ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > LUKAS Fundusz Stabilnego Wzrostu fio czy
    > LUKAS Fundusz Stabilnego Wzrostu fio SYSTEMATYCZNIE OSZCZĘDZAM
    > Może inny fundusz. Dzieki za rady. Pzdr.

    Te fundusze maja niesty oplaty manipulacyjne przy kupnie/odsprzedazy
    (podobnie jak te z Inteligo czy VWBanku czy inych bankach)
    Co oczywiscie zmniejsza twoj potencjalny zysk (a jeszcze licz sie z 20%
    podatkiem belki).
    Dobrym rozwiazaniem moze byc supermarket funduszy mBanku - bo nie ma tam
    oplat za kupno/sprzedaz/konwersje a i wybor jest dosc duzy.
    Trudno powiedziec, ale po prostu - spojrz na wyniki funduszu (jest
    stosunkowo nowy - to spojhrz na wyniki zarzadzajacego BZ WBK AIB Towarzystwo
    Funduszy Inwestycyjnych (http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2458)
    i porownaj je na przyklad z tymi dostepnymi przez mBank czy inne banki (domy
    maklerskie?).
    Da ci to jakas skale porownawcza.
    Pamietaj, ze nie jestes przywiazay na sile do jednego banku i twoje
    pieniadze powinny wedrowac do tych, ktorzy sa wstanie zaoferowac ci lepsze
    warunki (zysk).

  • 3. Data: 2003-08-05 13:06:07
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Te fundusze maja niesty oplaty manipulacyjne przy kupnie/odsprzedazy
    > (podobnie jak te z Inteligo czy VWBanku czy inych bankach)

    jednak troch´ inaczej co powoduje, ze jest to najdziwniejsza tabela
    oplat jaka TFI jaka widzialem. Poza tym na rynku jest bardzo krotko i
    trudno cos powiedziec o jego wynikach inwestycyjnych.