  • 1. Data: 2003-08-04 20:50:54
    Temat: KREDYT HIPOTECZNY???pytanie
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    witam,
    zamierzam zaciagnac kredyt hipoteczny i zwiazku z tym mam nastepujace
    pytanie:
    czy kredyt zaciaga sie juz pod wybrane mieszkanie?

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-08-04 21:13:58
    Temat: Re: KREDYT HIPOTECZNY???pytanie
    Od: "KOBIETA" <w...@g...pl>

    > witam,
    > zamierzam zaciagnac kredyt hipoteczny i zwiazku z tym mam nastepujace
    > pytanie:
    > czy kredyt zaciaga sie juz pod wybrane mieszkanie?

    Tak. Będziesz musiał przedstawić dokumenty dot. stanu prawnego tego mieszkania.

  • 3. Data: 2003-08-04 21:46:11
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    .:TOMAS:. wrote:

    > witam,
    > zamierzam zaciagnac kredyt hipoteczny i zwiazku z tym mam nastepujace
    > pytanie:
    > czy kredyt zaciaga sie juz pod wybrane mieszkanie?

    tak

  • 4. Data: 2003-08-05 07:02:07
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    .:TOMAS:. napisal/a:
    > witam,
    > zamierzam zaciagnac kredyt hipoteczny i zwiazku z tym mam nastepujace
    > pytanie:
    > czy kredyt zaciaga sie juz pod wybrane mieszkanie?

    zwykle tak, jednak możesz w niektórych bankach poprosić o promesę, tj.
    obietnicę, że przy danych założeniach, po spełnieniu pewnych warunków, taki
    kredyt jaki chcesz - otrzymasz.
    Np. zanim wpłacisz zadatek sprzedawcy, warto sprawdzić, czy nie ma na Ciebie
    haków w bazie niesolidnych dłużników Związku Banków Polskich (w "moim" banku
    Pani zrobiła to on-line ze swojego biurka), bo jeżeli się dowiesz o tym za
    późno to możesz nieźle umoczyć (przepadek zadatku).
    A trafić na czarną listę wbrew pozorom nie jest trudno i nie musi to wynikać
    ze złej woli.

    Zbiggy.