  • 21. Data: 2017-05-26 10:22:58
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    KK dla DG to zawsze jest kłopot i w citku łatwo nie będzie również.
    Ale od wniosku przez net warto zacząć - teraz jest promocja polecania KK, polecający
    może dostać 150zł a polecany telefon LG - więc jak chcesz próbować to chętnie Cię
    polecę.
    Wyciągi s ST rzeczywiście dostępne tylko z bieżącego roku i z 3 lat wstecz - trzeba
    sobie zapisywać. Historia - nie wiem, bo kartę mam 2,5 roku.
    KK można spłacać poleceniem zapłaty - to jest chyba jedyna metoda automatyzacji
    spłaty. Zaleta jest taka, że można spłacać z rachunku w dowolnym banku, nie tylko z
    rachunku w citku, wada - że w wielu bankach polecania zapłaty są płatne.

  • 22. Data: 2017-05-26 10:49:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > KK dla DG to zawsze jest kłopot i w citku łatwo nie będzie również.
    Nie chodzi o kartę dla DG tylko, o kartę dla mnie osobiście, gdy źródłem
    przychodu jest DG (prowadzona pod jedną firmą od 1988, ale z pewnymi
    zmianami organizacyjnymi).
    > Ale od wniosku przez net warto zacząć - teraz jest promocja polecania KK,
    polecający może dostać 150zł a polecany telefon LG - więc jak chcesz próbować to
    chętnie Cię polecę.
    Widziałem, że jest promocja (dla pierwszych 1000 osób) na jakieś zwroty
    gotówkowe, a z telefonem to widziałem rok temu.
    > Wyciągi s ST rzeczywiście dostępne tylko z bieżącego roku i z 3 lat wstecz - trzeba
    sobie zapisywać. Historia - nie wiem, bo kartę mam 2,5 roku.
    Może źle zrozumiałem. Czytałem, że wyciągi z konta są dostępne do 3 lat
    wstecz i uznałem, że to automatycznie oznacza, że i historia też tylko tyle.
    P.G.

  • 23. Data: 2017-05-26 11:10:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 maja 2017 10:49:02 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Nie chodzi o kartę dla DG tylko, o kartę dla mnie osobiście, gdy źródłem
    > przychodu jest DG (prowadzona pod jedną firmą od 1988, ale z pewnymi
    > zmianami organizacyjnymi).
    To taki skrót myślowy - oczywiście chodzi o KK dla osoby fizycznej uzyskującej
    przychody wyłącznie z DG, takiej czy owakiej.
    Ew. możesz się sam w tej firmie zatrudnić na 3 miesiące - tyle wymagają - dostaniesz
    kartę i możesz się zwolnić ;> Aha, pensja 1200zł ;>

> [...]
    > Widziałem, że jest promocja (dla pierwszych 1000 osób) na jakieś zwroty
    > gotówkowe, a z telefonem to widziałem rok temu.
    Tam promocje są nieustająco, takie czy owakie, ale obowiązujące są na stronie
    głównej.
    Obecnie zwroty są za konto citi priority, a na KK jest teraz taka promocja, jak
    pisałem - dla polecającego 150zł uznania rachunku KK, a dla polecanego telefon LG K3
    2016 (300-350zł) albo LG K10 2016 (ok. 600zł) - tyle że ten lepszy dostaniesz wtedy,
    gdy skorzystasz ze spłaty ratalnej - a to w citku jest bardzo drogie (choć patrząc na
    róznicę w cenie telefonów może się opłacić).

    trzeba sobie zapisywać. Historia - nie wiem, bo kartę mam 2,5 roku.
    > Może źle zrozumiałem. Czytałem, że wyciągi z konta są dostępne do 3 lat
    > wstecz i uznałem, że to automatycznie oznacza, że i historia też tylko tyle.
    Może tak być. Z wyciągami sprawa jest pewna - tylko bieżący rok i 3 poprzednie lata.
    Podobno bank nie ma żadnego obowiązku udostępniania historii - jedynie obowiązek
    wystawienia wyciągu na koniec miesiąca.

  • 24. Data: 2017-05-26 11:35:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ew. możesz się sam w tej firmie zatrudnić na 3 miesiące - tyle wymagają -
    dostaniesz kartę i możesz się zwolnić ;> Aha, pensja 1200zł ;>

    To by dopiero wymagało korowodów :). Nawet nie wiem, czy współwłaściciel
    sp.j. może się w niej zatrudnić i nie mam zamiaru się dowiadywać.

> [...]
    gdy skorzystasz ze spłaty ratalnej - a to w citku jest bardzo drogie (choć patrząc na
    róznicę w cenie telefonów może się opłacić).

    Podaj mi (tu lub na priv), tak na wszelki przypadek, co powinienem
    wiedzieć jakbym miał podać Ciebie jako polecającego (zakładam, że
    zgodnie z tradycją grupy, obowiązuje jakiś podział).
    Nic nie obiecuję bo jeszcze nie wiem czy w ogóle chcę do Citi.
    P.G.

  • 25. Data: 2017-05-26 11:44:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-26 o 10:04, Piotr Gałka pisze:

    > Nie natknąłem się nigdzie na informację o możliwości automatycznej
    > spłaty KK z rachunku (może jutro uda mi się dokładniej poczytać) - jest?

    Konsultantka z T-Mobile Usługi Bankowe zaznaczyła mi spłatę automatyczną
    podczas uzgadnianiu warunków umowy o kartę. Jak jest w City - nie wiem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 26. Data: 2017-05-26 12:14:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > zgodnie z tradycją grupy, obowiązuje jakiś podział).
    > Nic nie obiecuję bo jeszcze nie wiem czy w ogóle chcę do Citi.

    Akurat w tej promocji jest tak, że to ja musiałbym podać Ciebie jako polecanego.
    Podać muszę Twoje imię, nazwisko, mail i telefon - i citek do Ciebie zadzwoni.
    Podział - w sumie już jest, ja dostaję 150zł a Ty telefon - bo oczywiście bez
    uczestnictwa w tej promocji też mógłbyś kartę mieć, ale nie dostałbyś telefonu.

    Z kwestii formalnych jeszcze jest sporo pitu-pitu - czyli musiałbyś się zgodzić na
    ujawnienie tajemnicy bankowej mnie oraz dostawcy telefonów. Oczywiście zakładam, że
    od 1 stycznia 2015 nie miałeś głównej KK w citku. Do tego jeszcze jest wymóg, żebyś
    tą kartą wydał w miesiąc min. 500zł i co najmniej raz zalogował się do citi-online
    przed upływem miesiąca od wydania karty (tu łatwo - logujesz się numerem karty,
    dostajesz pierwsze hasło SMSem a potem wybierasz sobie alias oraz ustawiasz docelowe
    hasło).
    Dla DG do końca czerwca akceptowany dokument dochodowy to PIT za 2016 z
    potwierdzeniem zapłaty podatku oraz zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS i US (jako to
    zaświadczenie akceptują też pełną historię konta, z którego płacony jest ZUS i US, za
    ostatnie 3 miesiące).

    "Ciernista droga grzechu" (chciwości ;)...

  • 27. Data: 2017-05-26 13:28:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Z kwestii formalnych jeszcze jest sporo pitu-pitu

    Przerażające - pas.

    > Dla DG do końca czerwca akceptowany dokument dochodowy to PIT za 2016 z
    potwierdzeniem zapłaty podatku
    W tym roku mam dostać zwrot, czyli ostatnia szansa, bo w przyszłym
    raczej będzie do zapłacenia.
    oraz zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS i US (jako to zaświadczenie
    akceptują też pełną historię konta, z którego płacony jest ZUS i US, za
    ostatnie 3 miesiące).
    ZUS płacę sam - mogę im dać historię.
    US płaci kolega z konta firmowego - nie mam zamiaru ani latać do US po
    zaświadczenie, ani dostarczać wyciągu z konta.
    Właśnie dlatego planowałem kiedyś do nich zajść i zapytać czy mnie chcą,
    czy nie, ale chyba w tym roku też nie znajdę na to czasu.
    P.G.

  • 28. Data: 2017-05-26 13:47:32
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 May 2017 13:28:21 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Właśnie dlatego planowałem kiedyś do nich zajść i zapytać czy mnie chcą,
    > czy nie, ale chyba w tym roku też nie znajdę na to czasu.
    > P.G.

    Mówiłam z rok temu - daj im znać że w ogóle chcesz, a oni już zadbają
    żeby Cię ukartowić :) Taka okazja, człowiek bez citka, no przecież tego
    nie przepuszczą ;)

    Sprawdzone - wyciągi z ostatnich 36 miesięcy , podgląd na transakcje -
    ostatnie 12 miesięcy.

    --
    Imka

  • 29. Data: 2017-05-26 17:01:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-05-26 o 13:47, Imka pisze:

> [...]
    > nie przepuszczą ;)
    >
    > Sprawdzone - wyciągi z ostatnich 36 miesięcy , podgląd na transakcje -

    Transakcje moje czy firmy?
    P.G.

  • 30. Data: 2017-05-27 15:04:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 maja 2017 13:47:35 UTC+2 użytkownik Imka napisał:
    >Taka okazja, człowiek bez citka, no przecież tego
    > nie przepuszczą ;)
    Człowiek bez żadnej karty kredytowej to dopiero dziwoląg;)
    Słabo się banksterzy starają że mnie nie ukartowili;)