    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 26 May 2017 03:14:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zdolność kredytowa?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Podaj mi (tu lub na priv), tak na wszelki przypadek, co powinienem
    > wiedzieć jakbym miał podać Ciebie jako polecającego (zakładam, że
    > zgodnie z tradycją grupy, obowiązuje jakiś podział).
    > Nic nie obiecuję bo jeszcze nie wiem czy w ogóle chcę do Citi.

    Akurat w tej promocji jest tak, że to ja musiałbym podać Ciebie jako polecanego.
    Podać muszę Twoje imię, nazwisko, mail i telefon - i citek do Ciebie zadzwoni.
    Podział - w sumie już jest, ja dostaję 150zł a Ty telefon - bo oczywiście bez
    uczestnictwa w tej promocji też mógłbyś kartę mieć, ale nie dostałbyś telefonu.

    Z kwestii formalnych jeszcze jest sporo pitu-pitu - czyli musiałbyś się zgodzić na
    ujawnienie tajemnicy bankowej mnie oraz dostawcy telefonów. Oczywiście zakładam, że
    od 1 stycznia 2015 nie miałeś głównej KK w citku. Do tego jeszcze jest wymóg, żebyś
    tą kartą wydał w miesiąc min. 500zł i co najmniej raz zalogował się do citi-online
    przed upływem miesiąca od wydania karty (tu łatwo - logujesz się numerem karty,
    dostajesz pierwsze hasło SMSem a potem wybierasz sobie alias oraz ustawiasz docelowe
    hasło).
    Dla DG do końca czerwca akceptowany dokument dochodowy to PIT za 2016 z
    potwierdzeniem zapłaty podatku oraz zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS i US (jako to
    zaświadczenie akceptują też pełną historię konta, z którego płacony jest ZUS i US, za
    ostatnie 3 miesiące).

    "Ciernista droga grzechu" (chciwości ;)...