  • 1. Data: 2017-05-24 16:03:08
    Temat: 100 zł do Decathlona od Nest Banku - szybka akcja
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Kolejna promocja Nest Konta. Tym razem 100 zł do zdobycia (do sklepów Decathlon).

    Oprócz tego w pełni darmowe konto, lokata na 4% w skali roku oraz konto
    oszczędnościowe z premią za regularne oszczędzanie.

    Tylko 1000 promocyjnych wniosków!

    Szczegóły na blogu: http://jakdorobic.com/nest-bank-voucher-o-wartosci-1
    00-zl-do-sklepow-decathlon-za-zalozenie-darmowych-ko
    nt/

    Pzdr :)

  • 2. Data: 2017-05-25 18:14:03
    Temat: Re: 100 zł do Decathlona od Nest Banku - szybka akcja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jakdorobic.com j...@g...com ...

> [...]
    >
    > Oprócz tego w pełni darmowe konto, lokata na 4% w skali roku oraz
    > konto oszczędnościowe z premią za regularne oszczędzanie.

    4% na rok bez limitu kwoty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 3. Data: 2017-05-25 19:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > 4% na rok bez limitu kwoty?

    Juz znalazłem.
    Na kwartał i do 10.000.
    Czyli jakies 50zł w stosunku do lokaty na 2%.

    Oprócz tego możecie założyć świetną Lokatę Witaj na 4% w skali roku oraz
    konto oszczędnościowe, którego rentowność w pierwszym roku użytkowania
    sięga 5,7% w skali roku (a nawet więcej).

    Skąd 5,7%? To jakas tffffurcza matematyka?

    Wiesz co, jakdorobic? Podając takie niepełne informacje chcesz zapracować
    sobie na łatkę zwykłego naciągacza czy chodzi o coś innego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 4. Data: 2017-05-26 11:15:17
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Hej Budzik.

    Nie chciałem na grupie pisać za długo, tylko krótki wstęp. Cała reszta jest we
    wpisie. Większość grupowiczów zna na pamięć oferty promocyjnych lokat, dlatego
    myślałem, że w tym miejscu jest to zbędne, ale dzięki za opinię.

    Co do tego 5,7% w skali roku, też jest to szczegółowo wytłumaczone we wpisie
    zalinkowanym na koniec artykułu z promocją Decathlona. Wyjaśniam tam na przykładzie w
    Excelu, skąd bierze się do 5,7% w skali roku. Chodzi oczywiście o ekwiwalent
    regularnego oszczędzania na tradycyjnym rachunku oszczędnościowym z uwzględnieniem
    finalnego rezultatu :)