  • 1. Data: 2012-01-11 20:10:01
    Temat: optima - dawno nie bylo
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Co za debil wymyslil, ze wyciag moze miec tylko 10 stron? Zeby zrzucic
    PDF z wyciagiem musze sciagnac 6 plikow. Idiotyzm do nie wiem ktorej potegi.
    W CSV moze byc tylko 50 transakcji, wiec zeby zapisac miesiac trzeba
    sciagnac 10 plikow.

  • 2. Data: 2012-01-11 21:16:23
    Temat: Re: optima - dawno nie bylo
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.01.2012 21:10, neoniusz pisze:
> [...]
    > potegi.
    > W CSV moze byc tylko 50 transakcji, wiec zeby zapisac miesiac trzeba

    A teraz przegladam te wyciagi i wychodzi, ze przez prawie caly miesiac
    bylem na minusie. WTF!?
    Jest kilka lokat, ktore sie codziennie odnawiaja, a odsetki zostaja na
    oszczednosciowym.
    W dodatku na oszczednosciowym jest kilkanascie tysiecy ale w saldzie na
    wyciagu brakuje na jednym wyciagu 10000 zl codziennie.

    Jesli wygeneruje wyciag za caly miesiac to jest zle przez prawie caly
    miesiac - saldo ujemne (jesli saldo byloby ujemne to niby w czego by sie
    lokaty odnawialy? kto to wie!)
    Kiedy generuje PDF z wyciagiem za np. 2 dni, wszystko jest w porzadku i
    saldo uwzglednia "zaginione" 10000 zl. Czy ten bank to jakas kpina?

    Tutaj zdjecie (po lewej wyciag wygenerowany za 4-6 stycznia, a po prawej
    wygenerowany od poczatku grudnia. Oba odpowiednio przyciete, zeby
    pokazac tylko kilka operacji z 5 stycznia,

    http://img809.imageshack.us/img809/9931/sroptima.jpg

    Nie wklejalem wszystkiego, bo mi sie nie chcialo, ale w tym dniu bylo
    jeszcze kilka powtorzen zwrotu i odnowien lokat.
    5 stycznia konczy sie tak, ze na prawidlowym wyciagu saldo wynosi
    6824,10 a na blednym -3177,67. Czyli roznia sie o 10001,77 - czyli na
    blednym wyciagu ucieka 10000zl i jeden dzien odsetek od 10000.

    Ktos mi ten fenomen wytlumaczy?
    W CSV nie ma salda, wiec tego problemu tez nie ma - jest tylko w
    wyciagach pdf.

  • 3. Data: 2012-01-11 22:08:27
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    > Ktos mi ten fenomen wytlumaczy?
    > W CSV nie ma salda, wiec tego problemu tez nie ma - jest tylko w wyciagach
    > pdf.

    U mnie to samo.
    Dzieje się tak przy dłuższych wyciągach, więcej niż 10 stron (kilka plików
    pdf).
    W pierwszym pliku - pierwszych 10 stron jest wszystko OK, problem jest od
    drugiego pliku 11 strona.
    Po prostu maja skopane generowanie wyciagów pdf.
    Na 11 stronie kwota operacji -1042,10 saldo -1040,58 do obliczeń jest brane
    saldo otwarcia z 1 strony 1,52 a nie ostatnia pozycja z 10 strony 1054,20
    (1054,20-1042,1=12,1 i wtedy było by OK)

    Przynajmniej u mnie tak to wygląda.
    Zauważyłem to od razu ale jakoś nie miałem siły do nich pisać - miałem
    otwartych 35 lokat i zrobil sie niezły bałagan w wyciagach :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-11 22:53:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.01.2012 23:08, Damian News pisze:

> [...]
    > Zauważyłem to od razu ale jakoś nie miałem siły do nich pisać - miałem
    > otwartych 35 lokat i zrobil sie niezły bałagan w wyciagach :)

    U mnie na 11 stronie jest saldo, ktore jest pobrane z pierwszej pozycji
    (a nie z ostatniej, tak jak powinno byc) na 10 stronie. Na nastepnych
    (21, 31, 41 itd.) juz wszystko jeszcze bardziej sie rozlatuje i nie gra
    z niczym saldo.

    Pomijam juz fakt, ze odsetki sa czesto naliczane wieczorem i wtedy
    odnawiaja sie lokaty. Np. terzaz 2h temu mialem juz lokaty z data
    zalozenia 12.01.2012. Jak w takiej sytuacji robilem przelew, to kasa
    niby wychodzila, ale na wyciagu saldo jest ujemne, bo odsetki niby
    faktycznie sie pojawiaja nastepnego dnia. Co za kretyn to wdrazal...

  • 5. Data: 2012-01-12 07:19:30
    Od: XYZ Anonimek <k...@g...com>

    On 11 Sty, 23:53, neoniusz <n...@j...org> wrote:

> [...]
    > niby wychodzila, ale na wyciagu saldo jest ujemne, bo odsetki niby
    > faktycznie sie pojawiaja nastepnego dnia. Co za kretyn to wdrazal...

    http://twarzebiznesu.pl/artykuly/574826,piotr_grzybc
    zak_z_internetowego_banku_bgzoptima_specjalista_od_n
    owych_projektow.html
    ambitny aisec-owiec z sgh