  • 1. Data: 2012-01-11 18:40:14
    Temat: meritum - keszbek za paliwo ?
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Kiedy de facto przychodzą 4% za transakcje paliwowe ? Punktualnie 10.
    każdego miesiąca, jak w regulaminie ? Tęsknię za moimi 30 złotymi, bo nie
    wiem czy mogę sobie żarcie zamówić czy zadowolić się okruszkami ;)

    pozdr

  • 2. Data: 2012-01-11 18:49:06
    Temat: Re: meritum - keszbek za paliwo ?
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl>

    juz przyszly, wiec jesli ci nie naliczyli to masz problem - bedziesz glodny
    sprawdz czy transakcja nie byla w ostatnich dniach 2011 - liczy sie data
    ksiegowa :)

  • 3. Data: 2012-01-11 18:49:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.01.2012 19:40, marcin pisze:
    > Kiedy de facto przychodzą 4% za transakcje paliwowe ? Punktualnie 10.
    > każdego miesiąca, jak w regulaminie ? Tęsknię za moimi 30 złotymi, bo
    > nie wiem czy mogę sobie żarcie zamówić czy zadowolić się okruszkami ;)

    Mnie przelali wczoraj, przewaznie jest kolo 6 dnia miesiaca.
    A pamietales o wplywie 1500zl?