  • 11. Data: 2016-11-20 22:34:29
    Temat: Re: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Tak wiem... Potwierdził nieprawdę a to już nie jest kłamstwo.

    Nie wiem, jak Ciebie, ale mnie uczono, że kłamstwo jest świadome[1].
    Innymi słowy, jak ktoś jest przekonany (i ma podstawy), zeby twierdzić,
    że zarabia 4900 to nie można mu kłamstwa zarzucić.
    Mimo, że później, ktoś mógłby twierdzić, ze powinien wpisać 4800 (bo
    coś)
    Jaśniej?

    KJ
    [1] - oczywiście, tu trzeba uwzględnić "należytą staranność" i inne
    takie.
    Character is what you are in the dark!
    -- Lord John Whorfin

  • 12. Data: 2016-11-20 23:09:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To jakiś wyjątkowy prokurator.
    Głównym zajęciem prokuratorów jest pisanie postanowień o odmowie wszczęcia
    dochodzenia/śledztwa z przyczyny niestwierdzenia znamion czynu zabronionego, bo np.
    księgowa sprzeniewierzyła tylko 199 tys. zł zamiast 201 tys. zł, lub czyn był rzekomo
    nieumyślny (np. podpisanie potwierdzajacych nieprawdę dokumentów) a paragraf jest
    tylko za umyślny - prosto z życia.

    -----

  • 13. Data: 2016-11-20 23:13:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-20 o 22:34, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > Jaśniej?
    >
    > KJ
    > [1] - oczywiście, tu trzeba uwzględnić "należytą staranność" i inne

    Nie wiem dlaczego dopuszczasz taką możliwość się nie wie ile się
    zarabia. :-)
    Chcesz mataczyć? :-)

  • 14. Data: 2016-11-20 23:29:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Nie wiem dlaczego dopuszczasz taką możliwość się nie wie ile się
    > zarabia. :-)

    Choćby roczne rozliczenie pita. Większość ludzi dostaje na konto jakąś
    tam kwotę, (i tą poda we wniosku kredytowym)
    Po czym trochę później wypełni pita i się okaże, że ma sporo dopłacić.
    (więc faktycznie zarobiło mniej)
    Kłamali czy nie? A może chcesz twierdzić, że w momencie wypełniania
    wniosku trzeba zrobić symulację pita?

    > Chcesz mataczyć? :-)

    Pozwolisz, że już nie będę Ci więcej odpisywał. Ty nie tyle nie
    rozumiesz, co zrozumieć nie chcesz.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    DIDI ... is that a MARTIAN name, or, are we in ISRAEL?

  • 15. Data: 2016-11-21 00:43:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-11-16 o 17:13, Kris pisze:

    > Jak wziąłeś kredyt w oparciu o sfałszowane dokumenty i spłaciłeś go
    > to możesz dostać zarzuty za fałszerstwo. Gdybyś tego kredytu nie
    > spłacał to dodatkowe paragrafy.

    No właśnie za bardzo nie możesz, bowiem przepisem specjalnym dla tego
    typu przestępstwa jest art. 297kk, a tam stoi, że niemożna ścigać po
    spłacie.

  • 16. Data: 2016-11-21 01:43:24
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/20/2016 9:51 AM, Marcin wrote:
> [...]
    > zwyklych ludzi? Czy moge sie spodziewac wezwania do prokuratury zeby
    > zlozyc zeznania w sprawie kredytu ktory juz splacilem?

    Podrobienie dokumentu ma sie nijak do spłaconego lub nie kredytu.
    To oddzielny paragraf.

  • 17. Data: 2016-11-21 01:46:14
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/20/2016 5:43 PM, Robert Tomasik wrote:

    > No właśnie za bardzo nie możesz, bowiem przepisem specjalnym dla tego
    > typu przestępstwa jest art. 297kk, a tam stoi, że niemożna ścigać po
    > spłacie.

    Narazie nikt mu zarzutów nie postawił, więc nikt nikogo nie ściga, a co
    najwyzej toczy sie w sprawie.
    Po roku toczenia i utoczenia 12 tomow akt sie umorzy. Praca musi byc.

  • 18. Data: 2016-11-21 01:57:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 58320e1b$0$662$6...@n...neostrada.pl

    > Ale skłamał czy mówił prawdę?
    > Doprecyzujmy :-)

    Ale oświadczał [się] czy poświadczał?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 19. Data: 2016-11-21 07:28:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 00:43:28 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > No właśnie za bardzo nie możesz, bowiem przepisem specjalnym dla tego
    > typu przestępstwa jest art. 297kk, a tam stoi, że niemożna ścigać po
    > spłacie.
    Ścigać za co?

  • 20. Data: 2016-11-21 07:34:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 listopada 2016 21:39:40 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > A pyta, bo mu przyszło do głowy przy goleniu, że Jan Nowak co to spłacił kredyt
    może podał we wniosku, że zarabia 5100 zarabiając 4900??

    Niekoniecznie przy goleniu.
    Np:
    Zawineli gościa jak telefon w salonie gsm chciał na podstawie lewych papierow wziąć i
    typ na komendzie pękł i przyznał się do wzięcia kilku kredytów w oparciu o lewe
    papiery.
    Banki tego do prokuratury jeszcze nie zgłosiły bo pierwsze spłaty rat dopiero miały
    nastąpić.