  • 1. Data: 2016-11-19 20:43:43
    Temat: Jakie bezpłatne konto?
    Od: Badabum <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Witam,

    Poszukuję bezpłatnego konta, bez fajerwerków, procentów itp. Zarabiam
    mało i każda prowizja jest dla mnie zbędnym wydatkiem. Do tej pory
    używałem Synca/T-mobile Usługi Bankowe. Niestety wprowadzili kilka
    opłat, niby niewielkich, ale w mojej sytuacji nieakceptowalnych.
    Na chwilę obecną zainteresowały mnie trzy oferty:
    1. Nest Bank
    2. Millenium
    3. Idea
    Moim zdaniem ten pierwszy jest najkorzystniejszym wyborem, ale może
    się mylę. Może jakieś sugestie od szanownego grona?

    Pozdrawiam,

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-11-19 22:21:46
    Temat: Re: Jakie bezpłatne konto?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A potrzebujesz debetówki do płacenia i/lub bankomatów ?
    Jest jeszcze vw bank - bez opłat "podstawowych", ew. zapłacisz tylko za wypłatę z
    bankomatu sumy poniżej 400zł, cashback oraz obsługę kasową - ale kasa i tak jest
    jedna w całej PL.
    W milku warunki fajne, ale z debetówki nie można zrezygnować, gdy im się znudzi
    zwalniać z opłat za jedną transakcję/mc.
    W Ideę się nie pakuj bo za pół roku znów trzeba będzie zmieniać.
    Nest to popierdółka.

    Jeszcze inteligo - debetówka bez opłaty przy wydatkach 100zł/mc - a jak nie chcesz to
    blik do darmowych bankomatów pko i wbk. Plus zawsze darmowe wpłaty w oddziałach pko.
    Oraz mBąk - debetówka darmo przy 5 transakcjach/mc i/lub blik z darmowymi bankomatami
    pko, wbk, mille, ing, euronet i planet cash.
    Kantor aliora - debetówki PLN nie ma, ale masz darmową kasę, również w pln.
    Deutsche bank - konto dbNet - również darmowa obsługa kasowa.

    O jeden darmowy ze wszystkim trudno, ale z dwóch można już sobie skroić - rozejrzyj
    się, jakie oddziały masz koło domu/pracy.
    A dwa konta i tak warto mieć, żeby móc zrobić przelew w wypadku awarii czy prac w
    jednym z banków.

  • 3. Data: 2016-11-19 23:59:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.11.2016 o 20:43, Badabum pisze:
    > używałem Synca/T-mobile Usługi Bankowe. Niestety wprowadzili kilka
    > opłat,

    Możesz coś więcej napisać? Niezbyt uważnie śledzę, a mam tam konto
    podstawowe. I też nie mam zamiaru niepotrzebnie płacić. Na razie tylko
    zrezygnowałem z debetówki.

    Mam jeszcze w VWbank i DB.
    O kurczę, oba niemieckie?
    Tylko w niemieckich bankach konta mam całkowicie i bezwarunkowo darmowe? :(
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 4. Data: 2016-11-20 09:29:56
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 19.11.2016 o 20:43, Badabum pisze:
    > Na chwilę obecną zainteresowały mnie trzy oferty:

    No ale napisz coś o kryteriach. Bo kont bezpłatnych jest jeszcze kilka
    (Nest, Raifi) plus właśnie weszła ta ustawa, że bezpłatne ma być w każdym.

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2016-11-20 09:47:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Badabum" i...@4...com

    > Zarabiam mało i każda prowizja jest dla mnie zbędnym wydatkiem.

    > 1. Nest Bank

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Ya7nT3E9&cr=pxaBAP
    4V&s=XPR7P2Hl
    40 pln w razie czego ode mnie

    > 2. Millenium

    link podam za jakiś czas
    50 pln w razie czego ode mnie
    100 pln w razie czego od banku

    > 3. Idea
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=dCmp0bwC&cr=VagIpx
    EH&s=5MaiTiy0
    konto firmowe
    150 pln w razie czego ode mnie

    Konto Idealna Firma to:

    - 0 zł za prowadzenie konta przy miesięcznych wpływach 1000 zł
    lub przy utrzymaniu średniego salda na poziomie minimum 1500 zł,
    - bezpłatne przelewy krajowe internetowe w systemie Elixir,
    - 0 zł za kartę debetową*

    *Miesięczna opłata za kartę wynosi 4,99 zł, jeżeli łączna kwota transakcji
    bezgotówkowych w danym miesiącu kalendarzowym jest niższa niż:
    a) 300 zł dla kart wydanych do Konta prowadzonego na
    podstawie umowy zawartej do dnia 4 stycznia 2013 r. lub
    b) 400 zł dla kart wydanych do Konta prowadzonego na
    podstawie umowy zawartej od dnia 5 stycznia 2013 r.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 6. Data: 2016-11-20 10:19:20
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Nest to popierdółka.

    ...ale w sumie wychodzi najtaniej i chyba najlepiej dla pytajacego.
    Dodatkowo jest to najlepsze konto, jesli sytuacja zyciowa pytajacego sie
    pogorszy.

  • 7. Data: 2016-11-20 12:35:40
    Temat: Re: Jakie bezp?atne konto?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Tak na szybko to chyba przelewy natychmiastowe s? p?atne, chyba 6

    Tak, bluecash jest platny (6zl za kazdy przelew), ale znajdz mi bank gdzie
    jest to bezpatne...

    > z?. Za wyp?at? z bankomatu te? wo?aj? 6 z?. Przy moich n?dznych

    6zl za karte i 6zl za wyplaty z bankomatow, no chyba, ze wykrecisz karta
    200zl,
    wtedy masz darmowa karte (i konto) i 3 darmowe wyplaty na miesiac.

    > dochodach to mi nie bardzo pasuje.

    Nie jestes w stanie wydac karta 200zl na miesiac?
    Wiesz, jedzenie, oplaty, komunikacja...
    Ty zyjesz w ogole? :)

  • 8. Data: 2016-11-20 13:12:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alf/red/" o0rmvr$g05$...@n...news.atman.pl

    > No ale napisz coś o kryteriach. Bo kont bezpłatnych jest jeszcze kilka (Nest,
    Raifi) plus właśnie weszła ta ustawa, że bezpłatne
    > ma być w każdym.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=AZc1fwfN&cr=NZwyxM
    WW&s=5MaiTiy0
    60 pln w razie czego ode mnie

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/ <-- za to trudno mi płacić

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 9. Data: 2016-11-20 13:58:36
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    "jakson" <j...@e...org> Wrote in message:

    > Ty zyjesz w ogole? :)

    Dobre pytanie. Sam się nad tym czasami zastanawiam :-P

    Pzdr.

    --
    No sign

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 10. Data: 2016-11-20 14:22:18
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    wrote:

    > Głównym kryterium jest bezpłatność bez dodatkowych warunków:
    > - założenie konta
    > - prowadzenie konta
    > - wypłaty i wpłaty z/do bankomatów
    > - przelewy (gdyby był jakiś bezpłatny pakiet natychmiastowych to
    > było by miło)
    >
    > Moje zarobki są symboliczne, ale konto posiadać muszę.
    > Przeczytałem właśnie opinie o Nest Banku i raczej nieciekawie.

    A gdzie te opinie znalazłeś? Nest bank działa pod tą nazwą jakieś 2 miesiące
    - wcześniej się nazywał Smart Bank - czyżby o Smart Bank też były jakieś
    nieciekawe opinie?

    --
    Wysłane z pola.