  • 1. Data: 2016-11-20 16:51:18
    Temat: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Taka sytuacja medialna. Jest sobie kredyt przy zaciaganiu ktorego
    przedstawiono jakies zaswiadczenia. Nie wnikam czy one byly prawdziwe
    czy sfalszowane. Kredyt zostal splacony. I prokuratura wszczyna sledztwo
    w zwiazku z zaswiadczeniami do splaconego kredytu. Nie chodzi mi o ten
    kokretny przypadek. Ale wydawalo mi sie, ze bank powinien sie
    interesowac kredytem glownie przed wyplata pieniedzy. Ale pierwszy raz
    slysze, zeby zaswiadczeniami sie interesowac po splacie kredytu.
    Czy to ma chociaz jakies podstawy? Sa znane takie sytuacja w przypadku
    zwyklych ludzi? Czy moge sie spodziewac wezwania do prokuratury zeby
    zlozyc zeznania w sprawie kredytu ktory juz splacilem?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-11-20 17:13:10
    Temat: Re: Zarzuty prokuratorskie za splacony kredyt
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 listopada 2016 16:51:20 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > zwyklych ludzi? Czy moge sie spodziewac wezwania do prokuratury zeby
    > zlozyc zeznania w sprawie kredytu ktory juz splacilem?

    Jak wziąłeś kredyt w oparciu o sfałszowane dokumenty i spłaciłeś go to możesz dostać
    zarzuty za fałszerstwo. Gdybyś tego kredytu nie spłacał to dodatkowe paragrafy.

  • 3. Data: 2016-11-20 18:42:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pytanie o tajemnicę bankową.

  • 4. Data: 2016-11-20 19:25:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 listopada 2016 18:42:55 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Pytanie o tajemnicę bankową.

    Jak prokurator pyta?

  • 5. Data: 2016-11-20 19:29:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-20 o 19:25, Kris pisze:
    > Jak prokurator pyta?

    Ja to się dziwię że ktoś się może dziwić :-)
    Przecież przestępstwo jest przestępstwem tak jak złodziej jest
    złodziejem ;-)

  • 6. Data: 2016-11-20 19:56:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 listopada 2016 19:29:32 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Ja to się dziwię że ktoś się może dziwić :-)
    > Przecież przestępstwo jest przestępstwem tak jak złodziej jest
    > złodziejem ;-)

    Kilkadziesiąt przylotów bocianów już w życiu widziałem a podobnie jak Ty ciągle się
    dziwię czytając niektóre wątki/posty.

  • 7. Data: 2016-11-20 21:40:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A pyta, bo mu przyszło do głowy przy goleniu, że Jan Nowak co to spłacił kredyt może
    podał we wniosku, że zarabia 5100 zarabiając 4900??

    -----

  • 8. Data: 2016-11-20 21:56:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-20 o 21:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > A pyta, bo mu przyszło do głowy przy goleniu, że Jan Nowak co to spłacił kredyt
    może podał we wniosku, że zarabia 5100 zarabiając 4900??

    Ale skłamał czy mówił prawdę?
    Doprecyzujmy :-)

  • 9. Data: 2016-11-20 22:07:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    może podał we wniosku, że zarabia 5100 zarabiając 4900??

    > Ale skłamał czy mówił prawdę?
    > Doprecyzujmy :-)

    Ani jedno ani drugie. I co teraz?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <taniwha> Zoid: we're nuts, but we're productive nuts:)

  • 10. Data: 2016-11-20 22:25:21

    W dniu 2016-11-20 o 22:07, Kamil Jońca pisze:
    > Ani jedno ani drugie. I co teraz?

    Tak wiem... Potwierdził nieprawdę a to już nie jest kłamstwo.

    Litości :-)