  • 1. Data: 2011-06-02 17:12:30
    Temat: Zamykanie (super) konta w PKO BP
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Znajoma probowala dzisiaj zamknac Superkonto w PKO BP
    (oddzial w centrum Gdyni) i przy okazji zlikwidowac lokaty + jakis fundusz.

    Niestety obslugiwala ja strasznie uparta (i tepa) baba, ktora:
    - powiedziala, ze moze zamknac konto jedynie w oddziale,
    w ktorym je otwierala - wiem, ze to bzdura i akurat przed tym ostrzeglem;
    - powiedziala, ze likwidacja lokat / funduszy trwa 3 dni (?!)
    a ze dzis czwartek (kolo 16), wiec zlikwiduja sie dopiero kolo wtorku;
    to prawda?
    - powiedziala, ze po 3 dniach od zamkniecia konto przestanie istniec
    a na stronie jak byk pisza o 14-dniowym okresie wypowiedzenia...

    Podpisanie wypowiedzenia nastapi pewnie kolo 7 czerwca,
    przez co konto przestanie istniec 21 czerwca (7+14).
    Czy bank pobierze oplate za konto za czerwiec? (100%?)
    Czy za przelanie kasy ze zlikwidowanego konta
    (do oddzialu innego banku) wezma oplate?

  • 2. Data: 2011-06-02 20:09:27
    Temat: Re: Zamykanie (super) konta w PKO BP
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - powiedziala, ze likwidacja lokat / funduszy trwa 3 dni (?!)
    > a ze dzis czwartek (kolo 16), wiec zlikwiduja sie dopiero kolo wtorku;

    na kaskę z funduszy czeka się 3-4 dni od dnia złożenia zlecenia. tylko czy
    musisz wypłacać kaskę z funduszy, żeby zamknąć konto?
    zmieniasz tylko numer rachunku do wycofania środków w funduszu w którym
    zainwestowałes i po ptokach.
    chyba że to jakaś lokata z funduszem, to wtedy się nie znam :)

  • 3. Data: 2011-06-03 07:59:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > na kaskę z funduszy czeka się 3-4 dni od dnia złożenia zlecenia. tylko czy
    > musisz wypłacać kaskę z funduszy, żeby zamknąć konto?

    Hymm... a wiec cos jest na rzeczy...

    > zmieniasz tylko numer rachunku do wycofania środków w funduszu w którym
    > zainwestowałes i po ptokach.

    Nie chcialem wnikac az tak gleboko,
    zreszta juz mam dosyc doradzania znajomym -
    - zawracaja dupe jakbym mial nie-wiem-ile czasu i wiedzy.

    To bylo tak:
    - raz znajoma zalila mi sie na swoj bank (PKO BP),
    no to doradzilem jej dbNET (lepszego konta pod nia,
    lepszego od Superkonta nie znalazlem -
    - patrz watek "bezplatny marmurkowy?").
    Kiedy juz otworzyla to konto i zapytala mnie
    co ma teraz zrobic z tym starym to nie wnikalem:
    - uciekaj stamtad ze wszystkim szybko i daleko.