  • 1. Data: 2011-06-02 14:19:12
    Temat: Wycieki danych klientów z banku?
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    Czy ktoś (oprócz mnie) spotkał się wyciekiem danych z banku do innej
    instytucji finansowej?
    Zadzwoniła do mnie pani (oprócz numeru komórki znała moje imię i
    nazwisko, zapewne wysokość zarobków też), powołując się na mój bank, że
    zostałem wylosowany spośród grupy lekarzy i sędziów, i że w związku z
    tym ma dla mnie szczególnie korzystną propozycję...
    Później okazało się, że pani pracuje w innej firmie (kompletnie mi
    nieznanej) i namawiała do zainwestowania w lokaty, obligacje itp....
    Po zadzwonieniu na infolinię banku - byli mocno zdziwieni, bo nie
    współpracują z taką firmą, nie znają takiej...

    --
    monter

  • 2. Data: 2011-06-02 17:38:25
    Temat: Re: Wycieki danych klientów z banku?
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-06-02 16:19, monter.FM pisze:
> [...]
    > Po zadzwonieniu na infolinię banku - byli mocno zdziwieni, bo nie
    > współpracują z taką firmą, nie znają takiej...

    tez cos takiego mialem, chodzilo o inwestowanie, a pani przedstawila
    sie, ze z jakiejs kancelarii i znala rowniez moje imie

    kiedy zaczalem ja meczyc, skad ma dane, wycofala sie

    ale to bylo z miesiac, moze dwa temu

  • 3. Data: 2011-06-03 12:56:59
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "nn" <...@...nn> napisał w wiadomości news:is8hqg$6sa$1@news.onet.pl...

    >kiedy zaczalem ja meczyc, skad ma dane, wycofala sie

    wiec mozliwe ze dostala od jakiegos szemranego kolesia z banku
    - swiadczeniobiorce uslug seksualnych ? LOL

  • 4. Data: 2011-06-07 22:52:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "monter.FM" <s...@m...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po zadzwonieniu na infolinię banku - byli mocno zdziwieni, bo nie
    > współpracują z taką firmą, nie znają takiej...

    Ja spotkałem się z taką sytuacją - kiedyś tu zresztą opisałem to - że dane
    z banku BPH wyszły do firmy ubezpieczeniowej. Potem - po moim poście na tę
    grupę - skontaktował się ze mną przedstawiciel banku i dość pokrętnie
    wyjasśnił, ze to niby oni tych danych nie dali, tylko ich pracownicy
    wykonywali zlecenie na rzecz tamtej firmy. Nie pamiętam już jak to
    pokrętnie wyjaśniali, ale w w każdym razie poszły wóczas moje dane osobowe
    i telefon oraz dane dotyczące miejsca zatrudnienia. To ostatnie na 100%, bo
    z pewnych względów mają tam niewłaściwe :-) i nigdzie indziej.